Kyllä mä ainakin Sanea ja Comania sanosin aika nopeiksi.Onneks Bayernilla ei ole mitenkään erityisen nopeita hyökkääjiä niin kyllähän Evans pärjää.
Kyllä mä ainakin Sanea ja Comania sanosin aika nopeiksi.Onneks Bayernilla ei ole mitenkään erityisen nopeita hyökkääjiä niin kyllähän Evans pärjää.
Kyllä mä ainakin Sanea ja Comania sanosin aika nopeiksi.
Miten tämä video liittyi Bayern hyökkääjiin? Ei siinä hieno harhautus ja haasto.
Nyt veit mua aika hyvällä rapalalla. Kättä lippaan. Häpeän ja ketju jää mun osalta tähän tänään. :(Nojoo... alkuperäisessä viestissä oli siis kosolti sarkasmia mukana, tämän myötä puikot.
AWB ottaa sen näköisenä lämpöjä, että näinköhän siellä on taas yksi loukkaantuminen ja se toinen vaihtotapahtuma menee jo tauolla?
Huomionarvoisen korkea puolustuslinja äsken. Ehkä se vaatii tosiaan tällaisen todella mahdottoman selkä seinää vastaan -tilanteen että aletaan pelata kuten pitäisi. McT:kään ei ole harhaillut pitkin poikin juurikaan.
Saataisko me Ferdinand loppukauden sopimuksella tuuraamaan loukkaantuneita?
Mitten puheli, että siellä on sekä polvessa että takareidessä vammoja jäljellä. Selittäisi Martialin peliajan.McT tuntuu olevan kärkikarvaajana. EtH ei taida olla ihan täysin tyytyväinen Hojlundin juoksukuntoon.
Mitten puheli, että siellä on sekä polvessa että takareidessä vammoja jäljellä. Selittäisi Martialin peliajan.
Sanoi, että tällä tasolla täytyy pystyä, ja että Hojkku ei ole sellaiseen vielä joutunut.Oonkohan nähnyt taas unta, vai haastoiko EtH jossain haastattelussa tanskalaista näyttämään, että kykenee pelaamaan kaksi peliä viikkoon korkealla tasolla?
Joe Hugill ratkaisemaan ottelu?Vaihtoja kaipaisi, mutta eiköhän ne mene nyt valitettavan myöhään...
Joe Hugill ratkaisemaan ottelu?
Adios