Ei huono vaihtoehto.Varmaan joutaa nukkumaan.
Enemmän tuo on sääntö kuin poikkeus näissä peleissä, joissa aloitetaan hyvin, mutta vastustaja tekee ensimmäisen maalin.Äsken siis kuulunut napsahdus oli Unitedin pelaajien selkäranka....
Totta, surullisen heikkoa on johtaminen. Ei ole kukaan tuosta joukkueesta todellinen johtaja tällä hetkellä.Enemmän tuo on sääntö kuin poikkeus näissä peleissä, joissa aloitetaan hyvin, mutta vastustaja tekee ensimmäisen maalin.
Johtajuutta kaipaisi tuo joukkue.
Bossard vaihteeksi syöttäjänä. PSV lähtenyt ihan rohkeasti ylöspäin pelaamaan, mutta se on maksanut kyllä myös heille hintaa.3-0 Arsenalille
Cristiano Ronaldo voisi tuoda voittamisen kulttuuria.Johtajuutta kaipaisi tuo joukkue.
Mulle tulee jotenkin mieleen aika monta nuorta maalivahtia, kenen pää ei ole tuolla kestänyt.Mulle alkaa olla ihan sama sille miten hyvä Onana on jalalla, jos se ei saa mitään kiinni tuolla maalilla.
Mulle alkaa olla ihan sama sille miten hyvä Onana on jalalla, jos se ei saa mitään kiinni tuolla maalilla.
Cristiano Ronaldo voisi tuoda voittamisen kulttuuria.
Mulle alkaa olla ihan sama sille miten hyvä Onana on jalalla, jos se ei saa mitään kiinni tuolla maalilla.
Bayernilla ei ole Danny Welbeckiä. Iso ero.Saa nähdä onko Bayerni yhtä hyvä joukkue kuin Brighton. Ne sentään voitti 1-3 ja vieläpä old traffordilla.