Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 148 470
  • 122 403

Barney

Jäsen
Jokohan se Twitterin Pellistri-hype on hyytynyt tämän puoliajan jälkeen? Ei mopolla moottoritielle.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Ennen oli Taavetti maalilla, jonka avauksista puolet meni vihun jalkaan. Nykyinen pussari on ihan hyvä syöttämään palloa omille, mutta edes alkeellinen torjuntatyöskentely ei jumalauta onnistu. En mä mitään jumalaista reaktiotorjujaa odottanut, mutta jumalauta että toi Onana on surkea.

Minkäänlaista selkärankaa ei joukkueella ole, vaan selkärangan napsahdus kuului Pasilaan asti Sanen maalin jälkeen.

Ehkä vielä joku kausi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei kannata päätellä liikaa tuosta Onanan virheestä. Niitä sattui viime kauden UCL:ssä myös mm. Alissonille ja Courtoisille, jos muistatte. Onana on myös torjujana erittäin hyvä. Kannattaa kurkata mm. Interin ja Ajaxin tilastoja.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Ennen oli Taavetti maalilla, jonka avauksista puolet meni vihun jalkaan. Nykyinen pussari on ihan hyvä syöttämään palloa omille, mutta edes alkeellinen torjuntatyöskentely ei jumalauta onnistu. En mä mitään jumalaista reaktiotorjujaa odottanut, mutta jumalauta että toi Onana on surkea
Täytyy sanoa ettei ollu juurikaan hajua millainen veskari Onana on. Nyt kun olen seurannut valioliigan pelit ja tämän illan pelin, niin en ole yhtään vakuuttunut torjuntatyöskentelystä. Jalalla osaa kyllä pelata mutta ei sekään mitään magiaa ole.

Mutta otanta toistaiseksi sen verran lyhyt, että ei tässä tuomitsemaan vielä pidä ryhtyä. Olen kuitenkin nähnyt kun Massimo Taibi oli luukulla...
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Ei kannata päätellä liikaa tuosta Onanan virheestä. Niitä sattui viime kauden UCL:ssä myös mm. Alissonille ja Courtoisille, jos muistatte. Onana on myös torjujana erittäin hyvä. Kannattaa kurkata mm. Interin ja Ajaxin tilastoja.
Joo, mutta pelataan kauden kuudetta matsia ja sellaiset 3-4 helppoa uponnut jo...
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei kannata päätellä liikaa tuosta Onanan virheestä. Niitä sattui viime kauden UCL:ssä myös mm. Alissonille ja Courtoisille, jos muistatte. Onana on myös torjujana erittäin hyvä. Kannattaa kurkata mm. Interin ja Ajaxin tilastoja.

Eipä sillä historialla tee yhtään mitään, jos veskarin itseluottamus häviää. Tässä nyt vähän aletaan jo mittailemaan, kuinka hyvin Onanan lanttu kestää siirtosumman tuomat paineet ja lähes jatkuvat töhöilyt luukulla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei kannata päätellä liikaa tuosta Onanan virheestä. Niitä sattui viime kauden UCL:ssä myös mm. Alissonille ja Courtoisille, jos muistatte. Onana on myös torjujana erittäin hyvä. Kannattaa kurkata mm. Interin ja Ajaxin tilastoja.
UCL finaalissa Cityä vastaan oli jopa hemmetin hyvä kuten koko kisassa viimekaudella. Minua ehkä ennemminkin yllättää, että nyt otteet on tuollaiset, mutta kyllähän se taito on olemassa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Täytyy sanoa ettei ollu juurikaan hajua millainen veskari Onana on. Nyt kun olen seurannut valioliigan pelit ja tämän illan pelin, niin en ole yhtään vakuuttunut torjuntatyöskentelystä. Jalalla osaa kyllä pelata mutta ei sekään mitään magiaa ole.

Mutta otanta toistaiseksi sen verran lyhyt, että ei tässä tuomitsemaan vielä pidä ryhtyä. Olen kuitenkin nähnyt kun Massimo Taibi oli luukulla...
Tätä listaa voi jatkaa myös Barthez, Bosnich jnejne.... Surullisen pitkä lista. Schmeichel, Van der Sar, DDG ja Romero. Onko tuossa n. 30 vuoden aikana Unitedin maalilla onnistuneiden lista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös