Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 148 823
  • 122 405

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pikkuisen eroa Udogien ja Porron tekemisessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Spursin tän kauden ilonaiheet tulee olemaan Angeball ja Maddison.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Garnacho on tuolla aivan rukkasena.
Antonyn kanssa ovat kyllä samasta puusta.
Vahingossakaan ei syötetä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä räjähdän ton Antonyn kanssa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
2 vuotta kun olen seurannut valioliigaa, niin en ole koskaan nähnyt yhtä sielutonta joukkuetta.
:D vahvalta pohjalta tulee siis sieluttomuus!

Noin muuten, olen tainnut olla kesän jotenkin Manu-fanien häikäisemä, koska luulin heidän olevan kova jengi tällä kaudella. Kuitenkin täysin uudella systeemillä pelaava kaneton Spurs pärjää jopa erinomaisesti heitä vastaan, vaikka kentällä on myös Porro, eli puolustavat miesvajauksella. Pape Sarrkin näyttää aivan ylikylän keskikenttäpelaajalta ja Maddisonhan on aivan ryöstö.

Vaikea valita kumman paidan tilaisi Romeron vai Ahtiaisen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Ensimmäisellä puoliajalla oli Manun paikat, joista olisi pitänyt tehdä. Toinen puoliaika ollut tähän mennessä kaameaa suorittamista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiekon täytteisin päivän vastapainona nautin jalkapallosta. Kanen lähtö Tottenhamista tuntui pahemmalta kuin Calounin lähtö HIFKsta aikanaan mutta nyt alan hiljalleen toipumaan ja hyväksymään tämän tosi asian. Tänään on kyllä mun silmään kaikinpuolin isot kolme pistettä jaossa Liljanvalkoisten tulevaisuuden ja omankin fiiliksen kannalta
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Täysin sekaisin on Unitedin peli.
Wolvesilta saatiin jo kolme pinnaa enemmän kuin ansaittiin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onanalta DdGmainen hidastettu määrämittainen
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja illan mestarisuosikkien kokoonpanot. Hyvä fiilis tästä matsista, joten varmaan kahdeksan minuutin kohdalla Citylle 2-0.
 

Liitteet

  • IMG_4119.jpeg
    IMG_4119.jpeg
    612,3 KB · kertaa luettu: 45

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
:D vahvalta pohjalta tulee siis sieluttomuus!

Noin muuten, olen tainnut olla kesän jotenkin Manu-fanien häikäisemä, koska luulin heidän olevan kova jengi tällä kaudella. Kuitenkin täysin uudella systeemillä pelaava kaneton Spurs pärjää jopa erinomaisesti heitä vastaan, vaikka kentällä on myös Porro, eli puolustavat miesvajauksella. Pape Sarrkin näyttää aivan ylikylän keskikenttäpelaajalta ja Maddisonhan on aivan ryöstö.

Vaikea valita kumman paidan tilaisi Romeron vai Ahtiaisen.
Varmaan yhtä vahvalta kuin monella muullakin, mielipideasia se on kuten sanoinkin. Joku sanoo, että ei ole sieluton ja minusta on ollut edelliset kaksi kautta. Tänään toisella puoliajalla ei ole ollut ja jos näin pelaavat koko kauden, niin voin sanoa, ettei ole sieluton. Se vaan vaatii paljon hyviä, vahvoja ja mielellään hyökkäysvoittoisia 90 minuuttisia.
 

EP34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outis
Ei ole Spursilla Kanea eikä Manulla Hojlundia ja silti tämän näköistä. Mitä ihme tuota Manua vaivaa? Oliko viime kaudella valioliiga todella niin heikko kärjen osalta että Spursin, Chelsean, Liverpoolin kyntäessä Manu vain näytti niin hyvältä. Ei kyllä itselle täysin mene läpi tämä selitys, koska Manu pelasi todella hyviäkin pelejä. Wolves peli oli onnekas ja nyt kuokkaan tulossa Spursilta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös