Tiedät sen varmasti itsekin:Mutta mitä muutosta?
15kk päästä todennäköisesti on edelleen samat puutteet ja ainakaan uutta ysiä ei ole tullut, kun Levy on alistanut kaikkia myyjiä neuvottelussa. Ange miettii miten vitussa pääsisi pois ja pelaajat eivät jaksa kentällä yrittää yhtään ylimääräistä. 310 miljoonaa on pistetty hospitality palveluiden kehittämiseen ja Daniel hymyilee koska tuloslaskelmalla kaikki näyttää hyvältä.Huh. Miltähän Spursin peli näyttää 15 kuukauden ja 310 miljoonan nettokulutuksen jälkeen?
Ihan samalla tavalla juttelee, kuin että DDG:llä on paikka joukkueessa ja Ronaldolla on rooli tarjolla.Jos Ten Hag kerran oikeasti juttelee, että hyvä kun Maguire jää, niin ei muuta kuin sitten antamaan pojalle mahdollisuus.
Jos kerran näytöillä niitä jaetaan.
Ihan riittävästi tänäänkin ollut paikkoja, ekalla jaksolla ManU oli parempi. Toki tuosta voi alkaa panikoimaan joka suuntaan jos haluaa.Mutta mitä muutosta? Martinez ollut ihan kujalla kaks matsia, Lindelöf tilalle? Rashford ihan hukassa, pitäisi siirtää vasemmalle, mutta kuka kärkeen? Martialiin ei luoteta ja Hojlund loukkaantuneena. Garnacho ja Antony… Olishan siellä Sanchoa johon ETH ei luota ja ja… niin. Casemiro ihan hukassa, Eriksen samoin… Kyl se siitä!
Onana kyl hyvä hankinta.
Varmasti näin. Puhelee pehmosia toisin sanoen.Ihan samalla tavalla juttelee, kuin että DDG:llä on paikka joukkueessa ja Ronaldolla on rooli tarjolla.
Joelinton olisi Chris Pronger, jos olisi syntynyt Kanadaan.Nää on vaikeita hetkiä vanhempana. Poika kahdeksanvee haluaa valvoa ja katsoa mun kanssa Newcastlen matsin. ”Eikö Haaland oo Joelintonia parempi pelaaja?”
Vaikeaa, niin vaikeaa.
Niin. Ei managerin kannata julkisesti sanoa mitään negaa tällaisissa tilanteissa. Hinta putoaisi ja henki heikkenisi joukkueessa. SAF teki tismalleen samaa aina: medialle kerrottiin 180 eri stooria kuin mitä pelaajille hiustenkuivain-huudettiin kopissa.Varmasti näin. Puhelee pehmosia toisin sanoen.
Itse tekisin vain yhden muutoksen, eli Sancho Garnachon tilalle.
Mikäs sen Amrabatin hankinnan tilanne on? Eikös se olis lääke tuohon linjan eteen.Kyllä mä ottaisin myös Martialin sisään. Liian monta tehopelaajaa tällä hetkellä avauksessa. Jonkun pitäisi tehdä myös ne talkkarin hommat.
Nää on vaikeita hetkiä vanhempana. Poika kahdeksanvee haluaa valvoa ja katsoa mun kanssa Newcastlen matsin. ”Eikö Haaland oo Joelintonia parempi pelaaja?”
Vaikeaa, niin vaikeaa.
Sikäli kun Hojderi on jo käytännössä pelikunnossa, niin tekisin samoin. Martialin ei tarvitse pysyä kasassa kuin pari peliä, joten nyt on se aika.Kyllä mä ottaisin myös Martialin sisään. Liian monta tehopelaajaa tällä hetkellä avauksessa. Jonkun pitäisi tehdä myös ne talkkarin hommat.
Edit: Toki jos hoikkelista olisi Firminoksi ja toisi tehot töiden lisäksi.
Toivotaan siis hyvää ottelua castlelle ja Haaland jää nollille (itsellä myös oma etu hakusessa, koska Salah oli kapteenina). Sitten pitkä kertomus siitä, että joukkueurheilussa tärkeintä on joukkue. Pelaajia tulee ja menee jne.Nää on vaikeita hetkiä vanhempana. Poika kahdeksanvee haluaa valvoa ja katsoa mun kanssa Newcastlen matsin. ”Eikö Haaland oo Joelintonia parempi pelaaja?”
Vaikeaa, niin vaikeaa.
Varmaan kerrot Pedron tarinan Virkkusen äänellä pojalle.
On ollut jo tarpeeksi selittämistä miksi kannatan Newcastlea ja Kiekko-Espoota.
Hyvähän se on tuollaisia nousukkaita kannattaa :D
Sikäli kun Hojderi on jo käytännössä pelikunnossa, niin tekisin samoin. Martialin ei tarvitse pysyä kasassa kuin pari peliä, joten nyt on se aika.