Joku meemi sitten varmaan jonka olen missannut. Siellä se äsken kieri ja oli lähikuvassa, mutta... Katotaan myöhemmin lisää.No kato sitä :D
Joku meemi sitten varmaan jonka olen missannut. Siellä se äsken kieri ja oli lähikuvassa, mutta... Katotaan myöhemmin lisää.No kato sitä :D
Kello käy, mutta tiukalle menee... Sevilla toisaalta ansaitsisi finaaliin, kovia tuloksia Eurokentiltä tällä kaudella.Pakko sanoa, että hyvin painaa nyt Juve päälle. Tietty on pakkokin, mutta pystyvät siihen. Kestääköhän Sevillan Pallokerho.
Kyllä se on ihan pelkkä Mourinho kun kaikilla varmaan tuoreessa muistissa esim eurofinaali miten englanti meni ekalla vai tokalla minuutilla johtoon ja sitten pelattiin 120minuuttia yhteen päähän.Mourinho + Italia = ...
No eikö Sevilla nimenomaan ole voittanut historiassaan näitä E-Liigamestaruuksia suunnilleen 4/5? Maailman paras kakkoskorin jengi.Kello käy, mutta tiukalle menee... Sevilla toisaalta ansaitsisi finaaliin, kovia tuloksia Eurokentiltä tällä kaudella.
E: Ja Acuna pihalle. Menee vielä jännemmäksi...
Hyvä että poistuin pubista puoliajalla jos tällaiseksi mennyt.West Ham finaaliin. Huhhuh.
AZ Alkmaarille sen sijaan tulossa isosti kakkua, kun idioottifanit hyökkäsivät matsin jälkeen katsomoon, jossa oli Hammers-pelaajien perheitä. Säälittävää.
SheffW 4-0 kun 90+8 pelattu. Huhhuh.
Onneksi sittemmin muutamat Euroopan betonilähiöt julistautuivat kaupungeiksi niin saatiin vähän kilpailua tähän roomalaiseen toogaskeneen.Romaa on helppo tsempata. Kaupungissa pelattiin lajin esiasteita jo kun muita kaupunkeja ei ollut vielä olemassakaan.
Ah, nyt mä ymmärrän sen kaiken makaamisen kentällä. He ottavat vain mallia esi-isistään, jotka odottelivat divaaneillaan makuuasennossa viinirypäleitä.Romaa on helppo tsempata. Kaupungissa pelattiin lajin esiasteita jo kun muita kaupunkeja ei ollut vielä olemassakaan.
Mutta heikosti ottivat mallia esi-isistään kun nämä valloittivat ensin euroopan ja sitten vasta viinille. Roma valloitti kakkoskorin euroopan.. tai vielä kaatamatta on Russel Crowen hima(mies taitaa olla australiasta mutta näytteli muistaakseni espanjalaista gladiaattorileffassa)Ah, nyt mä ymmärrän sen kaiken makaamisen kentällä. He ottavat vain mallia esi-isistään, jotka odottelivat divaaneillaan makuuasennossa viinirypäleitä.
West Ham finaaliin. Huhhuh.
AZ Alkmaarille sen sijaan tulossa isosti kakkua, kun idioottifanit hyökkäsivät matsin jälkeen katsomoon, jossa oli Hammers-pelaajien perheitä. Säälittävää.
Darmstadt nousi Bundesliigaan.