Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 148 689
  • 122 403

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Voitto olis ollut kiva. Tasapeli ihan ok. Kaikki vielä omissa käsissä. Sit seuraavaksi Brightonin kimppuun.
 

Jeffrey

Jäsen
Kenttä vaikutti aika tahmealta. Oliko Leeds ottanut vanhat kikat käyttöön ja jättänyt nurtsin pitkäksi ja kuivaksi vai oliko itse joukkueet vähän tahmeita?

Castlelta pahat tiputukset, mutta tärkeä piste sillä ero on nyt Unitediin 3 pistettä ja maaliero tavoittamaton. Ja vastaavasti tavoitettavissa olevaan maalieroon Poolia vastaan piste ero nyt 4 pisteeseen.
 

Barney

Jäsen
Nyt ei tarvitsisi De Gean lahjoittaa vastustajalle ilmaista maalia, kun on sen verran vaikeaa ollut maalinteko viime aikoina.

Laitetaan tuloveikkaukseksi 1-0. Maalin tekee Antony.
 

Barney

Jäsen
Hyvin markkinoi Innanen tuota Luton-Sunderland ottelua ja meinasinkin katsoa sen. Lipsautti vain lopussa, että selostaa itse myös sen ottelun, joten tuli juuri muuta menoa sille ajalle.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Hyvin markkinoi Innanen tuota Luton-Sunderland ottelua ja meinasinkin katsoa sen. Lipsautti vain lopussa, että selostaa itse myös sen ottelun, joten tuli juuri muuta menoa sille ajalle.
On se vaan silti tyylikästä, että Valioliigaa ei pelata tuon kanssa samaan aikaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt puolelta alkaa myös Chesterfield-Notts County. National Leaguen finaali siis ja voittaja League 2:seen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ei Martial missään nimessä ehjä ole. Meikäläinenkin juoksee nopeammin pystyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös