Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 155 313
  • 122 433

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Samaa mieltä kovat on puheet sieltä suunnalta vaikka SAFin jälkeen menestys on kiertänyt kaukaa, mutta jokainen tyylillään, kuten osuvasti sanoit. Herkkähipiäisintä porukkaa löytyy kyllä tämän palstan ManU leiristä. Muistetaan kyllä kuittailla muille voiton hetkellä ja kun potut maksetaan pottuina niin ollaan kovasti uhreina.
Kuka on uhriutunut? Kerro ihmeessä? SAFin jälkeen odotettavissa oli pientä taantumaa, joka on ollut aika paljon isompi. Toisaalta, maailman kaikkien aikojen parhaan managerin jälkeen tuskin kukaan olisi tuossa pystynyt menestymään. Ja SAF lopetti sentään huipulla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kuka on uhriutunut? Kerro ihmeessä? SAFin jälkeen odotettavissa oli pientä taantumaa, joka on ollut aika paljon isompi. Toisaalta, maailman kaikkien aikojen parhaan managerin jälkeen tuskin kukaan olisi tuossa pystynyt menestymään. Ja SAF lopetti sentään huipulla.
Tässä on taas IFK-osiosta tuttu ikiliikkuja käsillä, koska sinä et ole mistään samaa mieltä kanssani ja päinvastoin. Ehdotan siis, että Let’s agree to disagree.

Viestisi lopusta tosin olen hyvin paljon samaa mieltä, sillä kukaan muu manageri ei olisi tehnyt joukkueista, joissa pelasi Nevillejä, O’Sheata ja Wes Browneja noin menestyneitä.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Tässä on taas IFK-osiosta tuttu ikiliikkuja käsillä, koska sinä et ole mistään samaa mieltä kanssani ja päinvastoin. Ehdotan siis, että Let’s agree to disagree.

Viestisi lopusta tosin olen hyvin paljon samaa mieltä, sillä kukaan muu manageri ei olisi tehnyt joukkueista, joissa pelasi Nevillejä, O’Sheata ja Wes Browneja noin menestyneitä.
Joo, tää menee ikiliikkujaksi, joten jatketaan myöhemmin lisää :)

Ja ei se G. Neville nyt kuitenkaan ihan huono ollut oikean laitapakin paikalla. Nykyaikana ei tosin siellä enää pärjäisi muuttuneen pelin takia, mutta oli aikansa kovimpia pelipaikallaan. Ei se taito, vaan tahto. Sama pätee Roy Keaneen myös.
 

Ralph

Jäsen
AC Milan on ottamassa henkistä yliotetta Napolista ennen joukkueiden Mestarien liigan otteluita. Toki ensimmäiseen kohtaamiseen on vielä yli viikko, mutta 4-0 vieraskentällä on kova lukema tulevaa Scudetto-voittajaa vastaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Wes Browneja
Pakko kysyä näin ohimennen, että mitä meinaat tällä?

Wes Brown oli jalkapalloilijana aivan täysin poskettoman hyvä, siis mallia parempi kuin Vidic. Hänellä kävi lähes philjonesmainen tuuri loukkaantumisten kanssa, mutta jos katsoi oikeasti pelejä esim. kaudella 2000-01 tai 2007-08 kun sai pelata paljon, niin oli ihan varmasti koko sarjan top3 toppareista/laitapakeista (pelasi hybridiroolia). Toisin sanoen, Brown ei todellakaan ollut mikään vararengas mallia O'Shea vaan ihan ehta eliittipelaaja, joka voi pelillisesti listata ihan samaan kategoriaan Brucen, Pallisterin, Stamin, Rion ja Vidicin kanssa. Ja mm. Carvalhon kanssa Valioliigan historian aliarvostetuimpia puolustajia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pakko kysyä näin ohimennen, että mitä meinaat tällä?

Wes Brown oli jalkapalloilijana aivan täysin poskettoman hyvä, siis mallia parempi kuin Vidic. Hänellä kävi lähes philjonesmainen tuuri loukkaantumisten kanssa, mutta jos katsoi oikeasti pelejä esim. kaudella 2000-01 tai 2007-08 kun sai pelata paljon, niin oli ihan varmasti koko sarjan top3 toppareista/laitapakeista (pelasi hybridiroolia). Toisin sanoen, Brown ei todellakaan ollut mikään vararengas mallia O'Shea vaan ihan ehta eliittipelaaja, joka voi pelillisesti listata ihan samaan kategoriaan Brucen, Pallisterin, Stamin, Rion ja Vidicin kanssa. Ja mm. Carvalhon kanssa Valioliigan historian aliarvostetuimpia puolustajia.
Minun omilla muistikuvilla Wes Brown oli nimenomaan samanlainen ”vararengas” kuin O’Shea. Tuo yksi erinomainen kausi menee omissa papereissa enemmän sen piikkiin, että Stam oli silloin maailman TOP3-toppari, ellei paras. Stam samaan tapaan kuin VvD Scousereissa sai keskitason pelaajat näyttämään paremmilta kuin olivat. Itse en kyllä puhuisi Brownista Vidicin kanssa samana päivänä. Toki, se on päivänselvää, että sinun katsantosi ManUsta ja sen pelaajista on minua paljon parempi. Siitä ei ole epäilystäkään. Tuollaisella puolustuksella, millä ManU harjasi esimerkiksi 1999 isokorvaisen, tuskin kukaan muu kuin SAF menestyisi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuo yksi erinomainen kausi menee omissa papereissa enemmän sen piikkiin, että Stam oli silloin maailman TOP3-toppari, ellei paras. Stam samaan tapaan kuin VvD Scousereissa sai keskitason pelaajat näyttämään paremmilta kuin olivat.
Ronny Johnsen menee tähän kategoriaan tai kuvaukseen paljon paremmin, Wes Brown ei. Ensinnäkin Brown pelasi useita todella hyviä kausia - siis pelillisesti. Ongelmana oli se, että usea kausi jäi vähän torsoksi, mutta noita isommankin vastuun kausia oli useampia. Itse olen katsellut menneen reilun vuosikymmenen aikana vanhoja Unitedin pelejä varmastikin satoja, ja Wes Brown on ollut yksi selkeimpiä superhuippuja, joiden todellista tasoa ei itsekään muistanut. Toisekseen, toisella noista kahdesta mainitusta huippukaudesta, siis 00-01 Brown pelasi paljon, mutta Stam ei. Stam pelasi muistaakseni alle kolmasosan peleistä tuolloin, ja tämä oli se syy, miksi Brown pääsi ensimmäisen kerran isoon rooliin ja oli aivan häkellyttävän hyvä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ronny Johnsen menee tähän kategoriaan tai kuvaukseen paljon paremmin, Wes Brown ei. Ensinnäkin Brown pelasi useita todella hyviä kausia - siis pelillisesti. Ongelmana oli se, että usea kausi jäi vähän torsoksi, mutta noita isommankin vastuun kausia oli useampia. Itse olen katsellut menneen reilun vuosikymmenen aikana vanhoja Unitedin pelejä varmastikin satoja, ja Wes Brown on ollut yksi selkeimpiä superhuippuja, joiden todellista tasoa ei itsekään muistanut. Toisekseen, toisella noista kahdesta mainitusta huippukaudesta, siis 00-01 Brown pelasi paljon, mutta Stam ei. Stam pelasi muistaakseni alle kolmasosan peleistä tuolloin, ja tämä oli se syy, miksi Brown pääsi ensimmäisen kerran isoon rooliin ja oli aivan häkellyttävän hyvä.
Perkele, kun olisi aikaa niin pitäisi ruveta hajaotannalla katsomaan tuon ajan pelejä, sillä en itse tunnista ollenkaan Wes Brownia kuvauksistasi. Kuten sanottua niin sinun datapankki epäilemättä isompi ManUsta niin ehkäpä seison korjattuna.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Perkele, kun olisi aikaa niin pitäisi ruveta hajaotannalla katsomaan tuon ajan pelejä, sillä en itse tunnista ollenkaan Wes Brownia kuvauksistasi. Kuten sanottua niin sinun datapankki epäilemättä isompi ManUsta niin ehkäpä seison korjattuna.
Kannattaa. Mulla on muutama vastaava mielipide tietyistä Arsenalinkin pelaajista, heh. Mutta kolikon toinen puoli on sitten se, että huomaa tiettyjen legendojen ja suosikkien olleen aika keskinkertaisia. Esimerkkeinä Beckham ja vaikka Nani. Noidenkin tähtihetket olivat silkkaa maailmanluokkaa - varsinkin Becksin - mutta niitä tuli aika harvoin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jotenkin illan matsi vaan huokuu semmoista Dychen spesiaalia. Kauden outoudesta kertoo myös se, että voitolla päävalmentajansa kenkinyt ja paskaa kautta pelaava spurs nousee erinomaista kautta pelaavan Newcastlen ja hyvää kautta pelaavan ManUn ohi kolmanneksi.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Jotenkin illan matsi vaan huokuu semmoista Dychen spesiaalia. Kauden outoudesta kertoo myös se, että voitolla päävalmentajansa kenkinyt ja paskaa kautta pelaava spurs nousee erinomaista kautta pelaavan Newcastlen ja hyvää kautta pelaavan ManUn ohi kolmanneksi.

Tämä on kyllä käsittämätöntä, että Spurs on noinkin korkealla tällä hetkellä. Viime kaudella Son ja Kane hilasivat reppu selässään kahdestaan Spursin top4. Tällä kaudella sitä on tehnyt Kane yksinään.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Eihän tämä mikään futiksen riemujuhlaa ole. Tästä vielä uupuisi jos Iwobi tekisi vielä maalin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Näytti kyllä että Doucoure hutkaisi Kanea oikein kunnolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Näytti kyllä että Doucoure hutkaisi Kanea oikein kunnolla.
No jaa! Ei sittenkään... Nyt myi Kane hyvin, tuohan oli vain tönäisy. Okei, hölmöä, mutta konteksti huomioiden tuossa oli kyse siitä, että Kane repi ja Doucoure yritti työntää hänet pois. Jaa-a.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Kane kyllä teki Kanet eli kuoli ja näytteli täysin tuon.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
No jaa! Ei sittenkään... Nyt myi Kane hyvin, tuohan oli vain tönäisy. Okei, hölmöä, mutta konteksti huomioiden tuossa oli kyse siitä, että Kane repi ja Doucoure yritti työntää hänet pois. Jaa-a.
Tällä tavalla Kane myy omilla "taidoillaan" nämä. Pilkkuja on hankkinut urallaan ihan liikaa noilla esityksillään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
No jaa! Ei sittenkään... Nyt myi Kane hyvin, tuohan oli vain tönäisy. Okei, hölmöä, mutta konteksti huomioiden tuossa oli kyse siitä, että Kane repi ja Doucoure yritti työntää hänet pois. Jaa-a.

Ihan oikein meni kortit kuitenkin. 99/100 jalkapalloilijaa menisi tollaisen huitaisun jälkeen maahan pötkölle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ihan oikein meni kortit kuitenkin. 99/100 jalkapalloilijaa menisi tollaisen huitaisun jälkeen maahan pötkölle.
Niin menisi, mutta VAR voisi kyllä puuttua näihin. Se "clear and obvious" -ohjenuora pilaa VAR:in käyttömahdollisuutta aika paljon, koska tuollaiset makoilut saataisiin pois jos niistä ei olisi hyötyä. Itse olisin laittanut kylmästi salomonit tuosta, koska fakta on se, että Doucoure ei lyönyt tuossa lainkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös