Ei tule, Arteta vie jos mestaruuden voittavat.Eniten vieläkin hämmästyttää että ihan tosissaan tapellaan kauden loppuun saakka CL-paikoista. Nyt Howelle se vuoden manageri-pysti paree tulla.
Ei tule, Arteta vie jos mestaruuden voittavat.Eniten vieläkin hämmästyttää että ihan tosissaan tapellaan kauden loppuun saakka CL-paikoista. Nyt Howelle se vuoden manageri-pysti paree tulla.
Tämä on kyllä väsynein trollaus mitä vastustajien faneilta saa nähdä. Glazereita vastaan osoitettiin mieltä alusta lähtien ja myös mestaruuksien varmistuttua. Samoin esim. tällä kaudella mm. City-voiton jälkeen jne.
Miksi nyt näin paljon kirjoittelet? Aika hiljaista oli liigacupin jälkeen?!? Lievää gloryhunttaamista havaittavissa ;) Älä nyt vaan sentään Billebeinon tasolle vajoa, heheeMutta aina yhtä hauska kuitenkin!
Melko hiljaista ollut tänään myös Red Devils leirissä?!?Miksi nyt näin paljon kirjoittelet? Aika hiljaista oli liigacupin jälkeen?!? Lievää gloryhunttaamista havaittavissa ;) Älä nyt vaan sentään Billebeinon tasolle vajoa, hehee
Enemmän siellä viestitellään tappionkin jälkeen, kuin.... Ja aika hiljainen tuntuu kyllä Liverpoolinkin oma ketju tällä kaudella olevan.Melko hiljaista ollut tänään myös Red Devils leirissä?!?
Hehee, ei jumalauta. Ehkä vielä 500 miljoonaa voisi kesällä polttaa rahaa. Säälittävää, mutta aika tuttua. Ei tuolla tunnu oikein mitään muuttuvan.Potterille kenkää
Varmasti, koska teitä laiturilla päänsä lyöneitä ManU faneja on ylivoimaisesti eniten tällä kaudella. Scousereiden ketjusta en tiedä itse mitään.Enemmän siellä viestitellään tappionkin jälkeen, kuin.... Ja aika hiljainen tuntuu kyllä Liverpoolinkin oma ketju tällä kaudella olevan.
Aika kovaa on teksti sieltä suunnalta, mutta no jokainen tyylillään. Kätilön tiputtaneita näemmä löytyy Lontoon punaisista.Varmasti, koska teitä laiturilla päänsä lyöneitä ManU faneja on ylivoimaisesti eniten tällä kaudella. Scousereiden ketjusta en tiedä itse mitään.
Samaa mieltä kovat on puheet sieltä suunnalta vaikka SAFin jälkeen menestys on kiertänyt kaukaa, mutta jokainen tyylillään, kuten osuvasti sanoit. Herkkähipiäisintä porukkaa löytyy kyllä tämän palstan ManU leiristä. Muistetaan kyllä kuittailla muille voiton hetkellä ja kun potut maksetaan pottuina niin ollaan kovasti uhreina.Aika kovaa on teksti sieltä suunnalta, mutta no jokainen tyylillään. Kätilön tiputtaneita näemmä löytyy Lontoon punaisista.
Kuka on uhriutunut? Kerro ihmeessä? SAFin jälkeen odotettavissa oli pientä taantumaa, joka on ollut aika paljon isompi. Toisaalta, maailman kaikkien aikojen parhaan managerin jälkeen tuskin kukaan olisi tuossa pystynyt menestymään. Ja SAF lopetti sentään huipulla.Samaa mieltä kovat on puheet sieltä suunnalta vaikka SAFin jälkeen menestys on kiertänyt kaukaa, mutta jokainen tyylillään, kuten osuvasti sanoit. Herkkähipiäisintä porukkaa löytyy kyllä tämän palstan ManU leiristä. Muistetaan kyllä kuittailla muille voiton hetkellä ja kun potut maksetaan pottuina niin ollaan kovasti uhreina.
Tässä on taas IFK-osiosta tuttu ikiliikkuja käsillä, koska sinä et ole mistään samaa mieltä kanssani ja päinvastoin. Ehdotan siis, että Let’s agree to disagree.Kuka on uhriutunut? Kerro ihmeessä? SAFin jälkeen odotettavissa oli pientä taantumaa, joka on ollut aika paljon isompi. Toisaalta, maailman kaikkien aikojen parhaan managerin jälkeen tuskin kukaan olisi tuossa pystynyt menestymään. Ja SAF lopetti sentään huipulla.
Joo, tää menee ikiliikkujaksi, joten jatketaan myöhemmin lisää :)Tässä on taas IFK-osiosta tuttu ikiliikkuja käsillä, koska sinä et ole mistään samaa mieltä kanssani ja päinvastoin. Ehdotan siis, että Let’s agree to disagree.
Viestisi lopusta tosin olen hyvin paljon samaa mieltä, sillä kukaan muu manageri ei olisi tehnyt joukkueista, joissa pelasi Nevillejä, O’Sheata ja Wes Browneja noin menestyneitä.
Pakko kysyä näin ohimennen, että mitä meinaat tällä?Wes Browneja
Minun omilla muistikuvilla Wes Brown oli nimenomaan samanlainen ”vararengas” kuin O’Shea. Tuo yksi erinomainen kausi menee omissa papereissa enemmän sen piikkiin, että Stam oli silloin maailman TOP3-toppari, ellei paras. Stam samaan tapaan kuin VvD Scousereissa sai keskitason pelaajat näyttämään paremmilta kuin olivat. Itse en kyllä puhuisi Brownista Vidicin kanssa samana päivänä. Toki, se on päivänselvää, että sinun katsantosi ManUsta ja sen pelaajista on minua paljon parempi. Siitä ei ole epäilystäkään. Tuollaisella puolustuksella, millä ManU harjasi esimerkiksi 1999 isokorvaisen, tuskin kukaan muu kuin SAF menestyisi.Pakko kysyä näin ohimennen, että mitä meinaat tällä?
Wes Brown oli jalkapalloilijana aivan täysin poskettoman hyvä, siis mallia parempi kuin Vidic. Hänellä kävi lähes philjonesmainen tuuri loukkaantumisten kanssa, mutta jos katsoi oikeasti pelejä esim. kaudella 2000-01 tai 2007-08 kun sai pelata paljon, niin oli ihan varmasti koko sarjan top3 toppareista/laitapakeista (pelasi hybridiroolia). Toisin sanoen, Brown ei todellakaan ollut mikään vararengas mallia O'Shea vaan ihan ehta eliittipelaaja, joka voi pelillisesti listata ihan samaan kategoriaan Brucen, Pallisterin, Stamin, Rion ja Vidicin kanssa. Ja mm. Carvalhon kanssa Valioliigan historian aliarvostetuimpia puolustajia.
Ronny Johnsen menee tähän kategoriaan tai kuvaukseen paljon paremmin, Wes Brown ei. Ensinnäkin Brown pelasi useita todella hyviä kausia - siis pelillisesti. Ongelmana oli se, että usea kausi jäi vähän torsoksi, mutta noita isommankin vastuun kausia oli useampia. Itse olen katsellut menneen reilun vuosikymmenen aikana vanhoja Unitedin pelejä varmastikin satoja, ja Wes Brown on ollut yksi selkeimpiä superhuippuja, joiden todellista tasoa ei itsekään muistanut. Toisekseen, toisella noista kahdesta mainitusta huippukaudesta, siis 00-01 Brown pelasi paljon, mutta Stam ei. Stam pelasi muistaakseni alle kolmasosan peleistä tuolloin, ja tämä oli se syy, miksi Brown pääsi ensimmäisen kerran isoon rooliin ja oli aivan häkellyttävän hyvä.Tuo yksi erinomainen kausi menee omissa papereissa enemmän sen piikkiin, että Stam oli silloin maailman TOP3-toppari, ellei paras. Stam samaan tapaan kuin VvD Scousereissa sai keskitason pelaajat näyttämään paremmilta kuin olivat.