Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 170 930
  • 122 590

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Suomellakin on muuten peli.
Olen mä kaksi kertaa katsonut Suomen pelin (ilman, että Hollanti on ollut toinen osapuoli). Ekalla kerralla Suomi meni kisoihin ja tokalla Eriksen kuoli.

Kane pilkulta Englannin kaikkien aikojen maalintekijäksi.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Walkerin nopeus, Stonesin monipuolinen eliittiys, Ricen todella hyvä tilanteiden luku ja Shaw'n pallollinen erityisyys saavat kyllä Maguirenkin näyttämään aivan eliittitopparilta.

Grealish on ollut aika kehno. Kaatumisetkaan eivät oikein pure tuomariin.
Mikä tuossa Kane vs. italialainen tilanteessa oikein oli, kun ENG sai rankkarin? Itse en kyllä huomannut mitään ja Rai kanavan selostuksesta tuota en saa selvää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mikä tuossa Kane vs. italialainen tilanteessa oikein oli, kun ENG sai rankkarin? Itse en kyllä huomannut mitään ja Rai kanavan selostuksesta tuota en saa selvää.
Keskitys osui italialaisen todella levitettyyn käteen, eli tuo käsi ei ollut luonnollisessa peliasennossa ja esti Kanen pelaamisen, joka olisi muutoin onnistunut. Kane ei häirinnyt tilanteessa eikä pallo osunut muualle ennen käsikontaktia. Selkeä pilkku.

Grealish vetää sitten tyhjästä maalista lähietäisyydeltä pari metriä ohi :D
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hradecky pelasti Suomen, nyt jäi vielä toisellekin 45-minuuttiselle jännitettävää, ehkä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Hyvä tulos ekalta jaksolta. Haluan nähdä, miten Suomi pystyy tämän tasoista vastustajaa vastaan nostamaan omaa prässitasoaan. Nyt pitää (saa) ottaa aloitteet omiin käsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös