Menikö jo kisapaikka. Hitsi kun just olin pääsemässä fiilikseen.Ja näin se Suomen kupla puhkesi, taas.
Eipä tämä kyllä yllättänyt.
Menikö jo kisapaikka. Hitsi kun just olin pääsemässä fiilikseen.Ja näin se Suomen kupla puhkesi, taas.
Eipä tämä kyllä yllättänyt.
Ei kai vielä, mutta jos totta puhutaan, niin kovan työn takana se tulee olemaan, vaikka lohko onkin joukkueiltaan ns. sopiva.Menikö jo kisapaikka. Hitsi kun just olin pääsemässä fiilikseen.
Sieltä tulee aina se 2-3 hyvää kosketusta, syöttöä ja jatkoa kunnes tulee se viimeinen syöttö tai veto ja aivan väärän paikkaan.Aika karmeita yrityksiä tai oikeastaan ihan normaalia Suomelta.
Paljon on tilaa Tanskan painottomalla puolella. Saa nähdä keksiikö Rive puoliajalla keinot hyödyntää tuon.
Vähän kyllä täytyy kyseenalaistaa Pukin paikkaa avauksessa. Ollut todella vaikea kausi Englannissakin ja samaan aikaan penkillä istuu paljon kuumempi Forss. No, eiköhän se sieltä kentälle pääse jossain vaiheessa.
Ykköskärkipari Forss-Källman sitten toisella puoliajalla irti.Vähän kyllä täytyy kyseenalaistaa Pukin paikkaa avauksessa. Ollut todella vaikea kausi Englannissakin ja samaan aikaan penkillä istuu paljon kuumempi Forss. No, eiköhän se sieltä kentälle pääse jossain vaiheessa.
Pukki ei kyllä oo pettänyt maajoukkueessa moneen vuoteen. Pohjanpalo on se joka joutuu taistelemaan. Eiklhän Forss nähdä kentällä vielä. Mutta eihän Markkua ihan liikaa nykyvire kiinnosta, koska Pyry Soiri on jengissä mukanaVähän kyllä täytyy kyseenalaistaa Pukin paikkaa avauksessa. Ollut todella vaikea kausi Englannissakin ja samaan aikaan penkillä istuu paljon kuumempi Forss. No, eiköhän se sieltä kentälle pääse jossain vaiheessa.
Suomellakin on muuten peli.Walkerin nopeus, Stonesin monipuolinen eliittiys, Ricen todella hyvä tilanteiden luku ja Shaw'n pallollinen erityisyys saavat kyllä Maguirenkin näyttämään aivan eliittitopparilta.
Grealish on ollut aika kehno. Kaatumisetkaan eivät oikein pure tuomariin.
Eikai sitä ole pakko katsoa jos kokee viihtyvänsä paremmin toisen pelin parissa.Suomellakin on muuten peli.
Olen mä kaksi kertaa katsonut Suomen pelin (ilman, että Hollanti on ollut toinen osapuoli). Ekalla kerralla Suomi meni kisoihin ja tokalla Eriksen kuoli.Suomellakin on muuten peli.
Mikä tuossa Kane vs. italialainen tilanteessa oikein oli, kun ENG sai rankkarin? Itse en kyllä huomannut mitään ja Rai kanavan selostuksesta tuota en saa selvää.Walkerin nopeus, Stonesin monipuolinen eliittiys, Ricen todella hyvä tilanteiden luku ja Shaw'n pallollinen erityisyys saavat kyllä Maguirenkin näyttämään aivan eliittitopparilta.
Grealish on ollut aika kehno. Kaatumisetkaan eivät oikein pure tuomariin.
Ei tietenkään, ihmettelin vain.Eikai sitä ole pakko katsoa jos kokee viihtyvänsä paremmin toisen pelin parissa.
Eiks sun pitäis olla kentällä?Suomellakin on muuten peli.
Rauha hänen muistolleen.tokalla Eriksen kuoli.
Miksi noi keskitykset pitää olla tollasia?