Aiettä, ihan makoisaa, että Bayernilla on parin viikon päästä Camp Noulla tsäänssi lähettää Barca torstai-peleihin.
Taitaa Interillä olla parin viikon päästä mahis varmistaa Barcan joutuminen torstai-peleihin. Inter-Plzen 19.45 ja Barca-Bayern 22.00, jos Inter ottaa 3 pistettä niin Barcalla ei enää tsäänssejä jatkaa.Aiettä, ihan makoisaa, että Bayernilla on parin viikon päästä Camp Noulla tsäänssi lähettää Barca torstai-peleihin.
Eikös Inter ole jatkossa myös jos voittavat Plzenin kotona seuraavassa pelissä vaikka Barca jollain ihmeellä onnistuisi jollain ihmeellä Bayernin voittamaan.
Mun mielestä maaliero on eka ratkaiseva asia tasapisteissä. Eli jos olisi skenaario, missä Inter voittaa Plzenin ja häviää sitten Bayernille, ja Barca voittaa sekä Bayernin ja Plzenin, niin tällöin Barca sekä Inter molemmat olis 10.pisteessä ja tällöin parempi maaliero ratkaisisi. Nyt Barcalla 8-7 ja Interillä 6-5 eli jos Barca molemmat pelinsä voittaisi ja tuo yllä oleva esittämäni skenaario (tasapisteistä) toteutuisi, niin voisi hyvin olla, että Barcalla olisi se parempi maaliero eli tällöin ---> Barca 2.sijalta jatkoon.Taitaa Interillä olla parin viikon päästä mahis varmistaa Barcan joutuminen torstai-peleihin. Inter-Plzen 19.45 ja Barca-Bayern 22.00, jos Inter ottaa 3 pistettä niin Barcalla ei enää tsäänssejä jatkaa.
Edit: Ylempänä olikin jo samaa asiaa.
Tässäpä nuo neljä ensimmäistä kriteeriä:Mun mielestä maaliero on eka ratkaiseva asia tasapisteissä. Eli jos olisi skenaario, missä Inter voittaa Plzenin ja häviää sitten Bayernille, ja Barca voittaa sekä Bayernin ja Plzenin, niin tällöin Barca sekä Inter molemmat olis 10.pisteessä ja tällöin parempi maaliero ratkaisisi. Nyt Barcalla 8-7 ja Interillä 6-5 eli jos Barca molemmat pelinsä voittaisi ja tuo yllä oleva esittämäni skenaario (tasapisteistä) toteutuisi, niin voisi hyvin olla, että Barcalla olisi se parempi maaliero eli tällöin ---> Barca 2.sijalta jatkoon.
Toki, jos keskinäisten pelien pisteet ja maalit ratkaiseekin ensin, niin sitten ei taida tosiaan Barcalla riittää millään, jos Inter Plzenin hoitaa.
Jos ja kun Barcelona eurooppaliigaan päätyy, on se myös taloudellisesti katastrofi seuralle.
Barcan jatkuvasti esillä pitämät Superliiga-puheet luultavasti vain kiihtyvät. Nythän jo Messin paluukin voi vaarantua kaiken muun hyvän ohella.Olin just samaa twiittiä editoimassa mukaan viestiin. Hoh.
Vähän ehkä naurattaa myös se, kun halusivat rahaa lainaan tulevista Mestareiden liiga-rahoista…Barcan jatkuvasti esillä pitämät Superliiga-puheet luultavasti vain kiihtyvät. Nythän jo Messin paluukin voi vaarantua kaiken muun hyvän ohella.
Höm höm. Mun makuun Rashford on aivan ylivoimaisesti kentän paras pelaaja. Energinen, aktiivinen, taitava, jatkuvasti askeleen edellä jnejnejne. Tuota tahtia tekee vielä useamman maalin tässä pelissä.Rasselta taas sitten sitä tutumpaa. Koutsi huutaa "hyvä yritys" ja saa ottelun jälkeen tsempparipalkinnon, mutta se viimeinen napsun tekemisestä uupuu.
Höm höm. Mun makuun Rashford on aivan ylivoimaisesti kentän paras pelaaja. Energinen, aktiivinen, taitava, jatkuvasti askeleen edellä jnejnejne. Tuota tahtia tekee vielä useamman maalin tässä pelissä.
No juu, ja vasenjalkaiset ratkaisut nyt eivät ole varsinkaan mikään leipälaji. Silti lämmittää, että pääsee noin hyvin paikoille ja että tekee sen itse.On kyllä. Silti useammassa tilanteessa olisi tullut kyetä laadukkaampaan viimeiseen ratkaisuun.