red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Ei tämä kyllä mitään jalkapallon riemujuhlaa ole. Torino kuitenkin ollut kokonaisuutena hieman parempi.
Juvelle derbystä tosiaan voitto tälläkin kertaa, ja hyvin juvemaisella tavalla. Torinolla ei käytännössä kunnon paikkoja. Olisin kyllä toivonut Juricin ryhmältä vähän aktiivisempaa prässipeliä. Nyt Juve selvisi aika helpolla.Ei tämä kyllä mitään jalkapallon riemujuhlaa ole. Torino kuitenkin ollut kokonaisuutena hieman parempi.
Laitetaan vaikka tänne nyt matsin alla, koska erityisesti kehotan / kannustan @mikko600 katsomaan. Tässä siis Stretford Paddockin (ja SP FC:n valmentajan) Ste Howsonin matsiennakko. Sanoisin, että noudattelee hyvin tarkasti omaa ajatustani päivän kohtaamisesta ja on muutenkin yksi Howsonin parhaista ennakoista. Kaikesta kuulee että savotta on pirun iso.
ManU pelasi melkein ykkösillä torstaina Omoniaa vastaan, joten toivotaan Valioliigan kovimman prässin toimivan tänään punaisia vastaan.
Poika syysloman äitinsä kanssa Tampereella ja mulla kalenteri tyhjänä. Ei ole ikävä kyllä tekosyitä tälle päivälle ollenkaan.Tämä onkin ihan mielenkiintoinen juttu, mitkä on ne Unitedin tämän hetken ykköset? Esitysten puolesta esimerkiksi Martial olisi aika helppo tällaiseksi todeta, mutta toisaalta minuutit ovat olleet hyvin vähäisiä. Paljon riippuu myös valitusta taktiikasta. Esimerkiksi Omoniaa vastaan torstaina avauksessa oli 5-8 "ykköstä", vähän laskentamallista riippuen. Ainoastaan Fred ja Ronaldo olivat selkeät ei-ykköset.
Joka tapauksessa selvää, ettei torstaina pelaaminen tätä ottelua helpota. Omaksi pahaksi onneksi tänään sattuu olemaan tämän kvartaalin se päivä, kun olen sopinut erikoismiesten kanssa illanvieton ja se merkitsee drag taidetta ja karaokea - eikä hien ja nurmen tuoksua. Omalla kohdalla tekosyy on siis jo valmiina, se jää nähtäväksi sattuuko @mikko600 päiväunet tänään sopivaan hetkeen?
Huoh. Eli aika repaleisena tänään sit mennään.
Onko Brunon synnytyksestä mitään uutta?Samoin Almiron ehkä sivussa. Eli puuttuu vain Isak, ASM, Almiron, Willock ja Shelvey. Myös Burnin kanssa epävarmuutta…
Se nyt vielä puuttuisi tosiaan. Mutta tässä lähipäivinä on laskettu aika. Siis Guimaraesin vaimolla tietty.Onko Brunon synnytyksestä mitään uutta?
Hyvä ja tarpeellinen lisäys.Siis Guimaraesin vaimolla tietty.
Edelleen en kyllä suostu uskomaan, että Fred on oikeasti Brassi.Keskikentällä sitten neljän brassin taistelu.
Mulla sanoo livetulokset, että Eriksen ei ole edes penkillä…?Houli mouli, Rashford ja Eriksen penkillä. Kaikkea sitä. Ronaldoon olin jo henkisesti varautunut.
Joo just huomasin kans että on sairaana. Penkki on kyllä täysin häkellyttävän ohut. Vain Rasse ja Malacia ovat oikeasti potentiaalisia vaihdokkeja, ja heistäkin Malacia on ollut vähän maissa viime pelit. Tietty Lindelöf tullee kentälle jos johdetaan lopussa maalilla.Mulla sanoo livetulokset, että Eriksen ei ole edes penkillä…?
No katsoo tuota Newcastlen penkkiä niin eipä sieltäkään silleen hirveästi apuja ole tulossa. Hoh.Joo just huomasin kans että on sairaana. Penkki on kyllä täysin häkellyttävän ohut. Vain Rasse ja Malacia ovat oikeasti potentiaalisia vaihdokkeja, ja heistäkin Malacia on ollut vähän maissa viime pelit. Tietty Lindelöf tullee kentälle jos johdetaan lopussa maalilla.
Eri mieltä kyllä. Ei ole ensikertalaisia tai junnuja siellä...No katsoo tuota Newcastlen penkkiä niin eipä sieltäkään silleen hirveästi apuja ole tulossa. Hoh.