Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 289 121
  • 123 818

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Werner ei saa suoraa syöttöä perille kummallekaan täysin vapaana olleelle kollegalleen
Mä oon vakuuttunut, että Pogba on maksanut sen voodotohtorille Wernerin kiroamisesta. On vaan ihmeellistä mitä Wernerille noissa paikoissa tapahtuu. Niin moni muu elementti on kunnossa paitsi viimeistely.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jaahas ja montenegrolainen sirkus jatkuu. Valmentaja punaisella katsomoon ja tavaraa alkaa lentää kentälle.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tekikö Maguire maalin?

Romania teki ainakin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Pahinta Maguiressa on tuo, ettei se jumalauta koskaan tiedä missä vastustajat ovat, missä omat pelaajat ovat tai edes missä itse on. Ei vain ikinä katsele ympärilleen. Pallon tullessa yllättyy aina kaikesta. Seuraus näkyy kauas.

Shaw saa sen sijaan palkinnon hyvästä pelaamisestaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kamara oli menossa vaihtoon niin Pukki näytti että takaisin kentälle siitä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Herra mun vereni. Vaihtopelaajat laittoivat pelin tasan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miten ihmeessä Gibraltar voi olla C-tasolla ja Viro, Latvia sekä Malta D-tasolla?
No Gibraltarilla kävi viime kaudella Nations leaguessa aikamoinen pulla lohkoarvonnassa, kun pääsivät pelaamaan D-tasolla Liechtensteinin ja San Marinon kanssa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Pidän Nations liigaa hyvänä uudistuksena yleisesti, mutta onhan tämä pelitahti ihan älytön ja pelaajien levon kustannuksella tämä tapahtuu. Noita otteluohjelmia on kyllä tarkasteltava.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Toivottavasti Suomi tekee vielä pari maalia, sillä muuten ollaan taas jämähtämässä tutulle paikalle taulukossa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Noniin. Voi käydä vielä niin, että tästä lähtee nousukiito ja maailmanmestaruus kisoista.

Southgate säästyy potkuilta, jos ei muuta.
Mä luulen, että tässä käy niin että Southgate ajattelee että kaikki on kunnossa ja eipä tarvitse tehdä muutoksia ja noh loppu onkin sitten pannukakku.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jääkiekossa olis ollu ihan komee taklaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös