Jep.Juoksiko Timppa ohi?
Ei ollut käyttöä aiemmin kun teki itsestään pienen.Miksi tota muurhaismiestä on pidetty piilossa tähän asti?
Show me the money!!!??Maguire on niin huono puolustaja, niin huono.
Näköjään.Englanti kaventaa, nyt taisi Southgate saada homman toimimaan ja loppu on historiaa.
No Gibraltarilla kävi viime kaudella Nations leaguessa aikamoinen pulla lohkoarvonnassa, kun pääsivät pelaamaan D-tasolla Liechtensteinin ja San Marinon kanssa.Miten ihmeessä Gibraltar voi olla C-tasolla ja Viro, Latvia sekä Malta D-tasolla?
Noniin. Voi käydä vielä niin, että tästä lähtee nousukiito ja maailmanmestaruus kisoista.Englanti kaventaa, nyt taisi Southgate saada homman toimimaan ja loppu on historiaa.
Mä luulen, että tässä käy niin että Southgate ajattelee että kaikki on kunnossa ja eipä tarvitse tehdä muutoksia ja noh loppu onkin sitten pannukakku.Noniin. Voi käydä vielä niin, että tästä lähtee nousukiito ja maailmanmestaruus kisoista.
Southgate säästyy potkuilta, jos ei muuta.
Tämä on se todennäköisempi skenaario. :)Mä luulen, että tässä käy niin että Southgate ajattelee että kaikki on kunnossa ja eipä tarvitse tehdä muutoksia ja noh loppu onkin sitten pannukakku.
Olisi ollut kiekottoman pelaajan estäminen 5+20 min.Jääkiekossa olis ollu ihan komee taklaus.
No ei nyt sentään. Pelasi hyvän ensimmäisen jakson.Maguiren ensimmäistä hyvää suoritusta saatiin odottaa 80 minuuttia.