Potkulauta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Miten tuosta voi päästä noin läpi juoksemaan? Paskaa puolustamista Barcalta.
Bayern otti käsijarrun pois päältä ja noh tekee hakkelusta Barcasta (taas)
Xavi on vähän sellanen outolintu. Paljon hyvää tehnyt, mutta tolla miehistöllä pitääkin tehdä tulosta. Isoissa peleissä toki ollut monesti heikko. Mä kyllä luulen, että Xavista tulee ihan hyvä valmentaja, mutta saako tarpeeksi aikaa Barcassa?Jeesus sentään Barca mitä touhua. Vieläkään en pidä Xavia hyvänä valmentajana.
Olisi pitänyt ja Makkelien & VAR:n olisi pitänyt myös tehdä työnsä. Nyt on Barcalla iso kuoppa.Ois kannattanut Barcan takoa ne pari maalia ekalla puolikkaalla, koska nyt tokalle puolikkaalle on tullut ihan eri Bayern. Nyt tehdään töitä, jalka ja pallo liikkuvat ja syötö napsuvat kohdilleen. Ihan eri intensiteetti punapaidoilla.
En tiedä mitä hyvää on tehnyt paitsi sen yhden Classico-voiton. Voittoprosentti oli about 2000-luvun huonoin viime kaudella jne. Tietty heikko La Liga antaa paljon anteeksi, mutta voisin helposti luetella kymmenen parempaa valmentajaa Valioliigasta.Xavi on vähän sellanen outolintu. Paljon hyvää tehnyt, mutta tolla miehistöllä pitääkin tehdä tulosta. Isoissa peleissä toki ollut monesti heikko. Mä kyllä luulen, että Xavista tulee ihan hyvä valmentaja, mutta saako tarpeeksi aikaa Barcassa?
Joo se onkin Xavin vika ettei Pedri ja Lewandowski tee avopaikoista ja pilkku jää viheltämättä.Vieläkään en pidä Xavia hyvänä valmentajana.
En tiedä mitä hyvää on tehnyt paitsi sen yhden Classico-voiton. Voittoprosentti oli about 2000-luvun huonoin viime kaudella jne.
Kyllä mä siis tietty puhuin ihan koko ajasta Barcan peräsimessä.Joo se onkin Xavin vika ettei Pedri ja Lewandowski tee avopaikoista ja pilkku jää viheltämättä.
Mä ajattelen hyvänä kuitenkin sen miten paransi Koemanin ajasta. Toki joku voi kysyä onko se tarpeeksi hyvin Barcassa. Tuloksellisesti kausi on alkanut ihan hyvin vaikka otteluohjelma on ollut aika helppo. Ja musta on ihan validi kysymys onko Xavi oikeassa paikassa. Mä kysyn myös itseltäni ainakin monesti Artetan kohdalla. Mutta sinäänsä kun siirtopolitiikka on all-in on outoa että valmentajassa annetaan tasotusta. Koska mäkin keksi aika monta parempaa valmentajaa kuin Xavi. Sopivaa toki on aina eri kysymysEn tiedä mitä hyvää on tehnyt paitsi sen yhden Classico-voiton. Voittoprosentti oli about 2000-luvun huonoin viime kaudella jne. Tietty heikko La Liga antaa paljon anteeksi, mutta voisin helposti luetella kymmenen parempaa valmentajaa Valioliigasta.
Tietty voi kehittyä jne., mutta onko Barca oikea paikka siihen?
Kannattaa nyt muistaa kuitenkin, että nosti Barcan kuitenkin sarjan toiseksi ja olihan se pelikin nyt lopulta pikkasen parempaa ja barcamaisempaa kuin Koemanin aikana. Tämä kausi alkanut La ligassa neljällä voitolla, yhdellä tasurilla ja maalierolla 15-1. Eli saanut kyllä paljon hyvää aikaan.En tiedä mitä hyvää on tehnyt paitsi sen yhden Classico-voiton. Voittoprosentti oli about 2000-luvun huonoin viime kaudella jne. Tietty heikko La Liga antaa paljon anteeksi, mutta voisin helposti luetella kymmenen parempaa valmentajaa Valioliigasta.
Tietty voi kehittyä jne., mutta onko Barca oikea paikka siihen?
Ja ollut toisella puoliajalla aika surkea.Mielenkiintoista tämä kritiikkiä Xavia kohtaan kun joukkue luonut kolme loistavaa maalipaikkaa, hallinnut pääosin peliä ja yksi selkeä pilkku jäänyt viheltämättä.
Asia kunnossa. Hyvä että näit parhaaksi todeta siitä juuri kesken tämän pelin.Kyllä mä siis tietty puhuin ihan koko ajasta Barcan peräsimessä.
Totta. Miksi ihmeessä puhua seurattavan pelin toisen joukkueen valmentajasta. Aika aseeton lopulta Barca ollut myös aneemista ja sekavaa Bayernia vastaan.Asia kunnossa. Hyvä että näit parhaaksi todeta siitä juuri kesken tämän pelin.
Kyllä, todella musta alku. Toki jos olisi viimeistely ollut kunnossa ensimmäisellä puoliajalla, niin tässä asetelmat olisivat olleet hyvin erilaiset.Ja ollut toisella puoliajalla aika surkea.