Jalkapallo – liveseuranta

• 6 585 025
  • 128 555

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Leverkusenilta iso tasonnosto ja täydellinen ryhtiliike alkukauden totaalikonttauksen jälkeen. Tilastojen ja highlightien perusteella näköjään hallitsivat Tico-peliä aika täysin. Potentiaaliahan tuossa jengissä on, mutta alkukausi on ollut tuskaisan vaikea ja harva asia on toiminut. Onkohan tämä tarvittava itseluottamusruisku myös Bundesliigaan?
Ja hei Frankfurt haki tärkeän voiton Ranskasta. Mä luulen, että tosta lohkosta Sporting ja Spurs jatkaa Mestarien liigaan, mutta kolmanteen paikkaan on kyllä kova kilpailu Marseillen kanssa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Rangers on soittamassa illan ottelussa God save the queenin ennen ottelun alkua UEFAn kielloista huolimatta. Eli kannattaa tsekata jos haluaa kuulla tuon kovemmin laulettuna kuin koskaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rangers on soittamassa illan ottelussa God save the queenin ennen ottelun alkua UEFAn kielloista huolimatta. Eli kannattaa tsekata jos haluaa kuulla tuon kovemmin laulettuna kuin koskaan.
Mä olen pyrkinyt suojautumaan verenpainetta nostattavilta UEFA-uutisilta, mutta mikä tuossa laulussa nyt siis hiertää?

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@V-G- ja muutkin kiinnostuneet, suosittelen katsomaan tällä kaudella ainakin yhden Celticin CL-matsin. On todella hyvin valmennettu joukkue. Oman maan pääsarjassa kun ei nyt ihan joka viikko näin tasokkaita vastustajia ole…
Itse katsoin sen Dundee matsin, minkä voittivat 0-9 ja pelasivat ihan ok tosiaan… UCL-lohko on heillä sellainen, että jos tuosta jatkoon menevät niin melkoinen saavutus. Ei toki lainkaan mahdotonta mutta hyvä mittari.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Dorre on sisäistänyt täydellisesti Cityä vastaan pelaamisen tärkeimmän säännön: älä koskaan prässää ylhäältä. City on maailman paras joukkue houkuttelemaan vastustajaa ylöspäin ja venyttämään sen etäisyyksiä. Aika moni analyytikko pitää näitä pakotettuja transitioita jalkapallon seuraavana yleistrendinä, ja Pephän siinäkin on yksi edelläkävijöistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy