Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 285 014
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Matip sai puskettua pallon verran maalin sisäpuolelle. Pelillisesti ainakin puoliansaittu.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja hei Porto kotona 0-4 turpaan Brüggelta. Pienemmästäkin valmentajat ovat saaneet kenkää.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Jobinpostia tästä pelistä. Pavard ja huikean pelin pelannut Hernández jo sairastuvalla olleen Comanin seuraksi.

Noh, ei se vakuuttavaa ollut. Aika sekaisin ja aneeminen oli Bayern. Iso kuva ei vakuuttanut ja vastareaktio - viime peleistä, heikoista tuloksista, viime päivien huhujen ja kopin kemioiden kitkojen, tyytymättömyyden jälkeen - ei ollut sellainen mitä odotin. Odotin kaikkensa antavaa, yritteliästä sekä kova intensiteettistä Bayernia. Avaus iehllyksestä lähtien. Eka puoliaika oli huolimatonta muniin puhaltelua. Toisella puoliajalla Bayern hyödynsi suurinta vahvuuttaan eli kovaa intensiteettiä ja peli hieman koheni. Mutta ei se silti vakuuttanut. Jos tämän pelin ja voiton merkitys olisi sitten enemmän sillä henkisellä puolella ja niitä lukkoja avaava. Aika jumissa ja solmussa tuntui hyvin monen kaverin kuupat olevan. Kasvukipuja ja peli hakee - kiitos myös Nagelsmannin ja hänen pelin jatkuvan säätämisen takia - itseään enemmän mitä tarvitsisi...
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Leverkusenilta iso tasonnosto ja täydellinen ryhtiliike alkukauden totaalikonttauksen jälkeen. Tilastojen ja highlightien perusteella näköjään hallitsivat Tico-peliä aika täysin. Potentiaaliahan tuossa jengissä on, mutta alkukausi on ollut tuskaisan vaikea ja harva asia on toiminut. Onkohan tämä tarvittava itseluottamusruisku myös Bundesliigaan?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Leverkusenilta iso tasonnosto ja täydellinen ryhtiliike alkukauden totaalikonttauksen jälkeen. Tilastojen ja highlightien perusteella näköjään hallitsivat Tico-peliä aika täysin. Potentiaaliahan tuossa jengissä on, mutta alkukausi on ollut tuskaisan vaikea ja harva asia on toiminut. Onkohan tämä tarvittava itseluottamusruisku myös Bundesliigaan?
Ja hei Frankfurt haki tärkeän voiton Ranskasta. Mä luulen, että tosta lohkosta Sporting ja Spurs jatkaa Mestarien liigaan, mutta kolmanteen paikkaan on kyllä kova kilpailu Marseillen kanssa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Rangers on soittamassa illan ottelussa God save the queenin ennen ottelun alkua UEFAn kielloista huolimatta. Eli kannattaa tsekata jos haluaa kuulla tuon kovemmin laulettuna kuin koskaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Rangers on soittamassa illan ottelussa God save the queenin ennen ottelun alkua UEFAn kielloista huolimatta. Eli kannattaa tsekata jos haluaa kuulla tuon kovemmin laulettuna kuin koskaan.
Mä olen pyrkinyt suojautumaan verenpainetta nostattavilta UEFA-uutisilta, mutta mikä tuossa laulussa nyt siis hiertää?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Mä olen pyrkinyt suojautumaan verenpainetta nostattavilta UEFA-uutisilta, mutta mikä tuossa laulussa nyt siis hiertää?
Ihan vaan UEFAn sääntöjä että ei kansallislauluja ennen ottelua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ja Celtic 0-1 Hataten maalilla Shaktarin vieraana. Hienosti myös Kyogo antoi pallon mennä maaliin eikä ”varastanut” osumaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
@V-G- ja muutkin kiinnostuneet, suosittelen katsomaan tällä kaudella ainakin yhden Celticin CL-matsin. On todella hyvin valmennettu joukkue. Oman maan pääsarjassa kun ei nyt ihan joka viikko näin tasokkaita vastustajia ole…
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@V-G- ja muutkin kiinnostuneet, suosittelen katsomaan tällä kaudella ainakin yhden Celticin CL-matsin. On todella hyvin valmennettu joukkue. Oman maan pääsarjassa kun ei nyt ihan joka viikko näin tasokkaita vastustajia ole…
Itse katsoin sen Dundee matsin, minkä voittivat 0-9 ja pelasivat ihan ok tosiaan… UCL-lohko on heillä sellainen, että jos tuosta jatkoon menevät niin melkoinen saavutus. Ei toki lainkaan mahdotonta mutta hyvä mittari.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ja sieltä moneen suuntaan ensi tammikuun siirtoikkunassa huhuttu Mudryk 1-1 kun puolittain läpi laidalta. Komea veto.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Salzburgin valmentaja 36v. Vähän tuli taas vanha olo.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Asiasta seinään. Tajusin vasta juuri että Brightonin Alexis Mac Allister on argentiinalainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös