Vain joka toinen kulma vihelletään Liverpoolille vai miten se meni.Vasta kolmas kulma jäi viheltämättä Liverpoolille. Kirjekuoria liikkunut?
Kattonut tän kauden tuomarityöskentelyä Newcastlen peleissä niin on tainnut olla niillä kirjekuorilla väärä osoite.Vasta kolmas kulma jäi viheltämättä Liverpoolille. Kirjekuoria liikkunut?
Taisi olla ykkönen Brentfordin Mbeumo.Oon ihan pomminvarma tilastoja kattomatta, että Salah on missannut eniten ykköskategorian maalipaikkoja tällä kaudella.
En usko. Väärä tilasto.Taisi olla ykkönen Brentfordin Mbeumo.
Hah. Oikeassa olit. Mä muistin väärin ja Mbeumo oli ykkönen huonossa maaliolettamassa.En usko. Väärä tilasto.
Hähää! Perstuntuma päihittää tilastot.Hah. Oikeassa olit. Mä muistin väärin ja Mbeumo oli ykkönen huonossa maaliolettamassa.
Voi harmi! Olisin niin toivonut, että Chelsea-fanit olisivat saaneet vielä kerran juhlia Abran kanssa.Chelsean saumat mestaruuteen kariutuivat tähän tulokseen.
”John Terry tykkää tästä”Voi harmi! Olisin niin toivonut, että Chelsea-fanit olisivat saaneet vielä kerran juhlia Abran kanssa.
En usko. Vai oliko, että tasuri myös riittää? Pelihän päättyy 3-3 ja Rodrylle hattu.Se on siinä, Real Madridin liigamestaruus numero 35.
Se yksi piste riittää.En usko. Vai oliko, että tasuri myös riittää? Pelihän päättyy 3-3 ja Rodrylle hattu.