Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 136 680
  • 122 221

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Asensio 3-0 ja Bernabeulta perinteinen "Pique, cabron, saluda al campeon".

Varmuuden maksimoimiseksi Karim kentälle.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Leeds voisi voitolla teoriassa sinetöidä Liverpoolin mestaruuden ja Evertonin tippumisen. Jokaisen Liverpool fanin märkä uni. No eihän tuohon oikeasti kukaan usko.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Eiköhän jokainen Poolin fani halua nähdä Merseysiden derbyjä ensi kaudellakin.

Itse tuskin paikan päällä ensi kaudella näen, mutta kyllä niitä toivoisi telkkarin välityksellä näkevän. Kyllähän tuossa on kipinää on paljon enemmän kuin vaikka Burnleytä vastaan. Kyllähän sitä näkee Poolin faneilta kommentteja, että tervemenoa ei tuu ikävä. Tulisikohan kuitenkin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: DR_J

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Niin kliininen pusku Rodrilta että tuli elävästi Maguire mieleen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Grealishilla on muuten ollut koko kauden vaikeuksia pitää citymäisiä etäisyyksiä. Huitelee aina jossain missä lie kaukana ja äskenkin se maksoi hänelle keltaisen kortin.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Itse tuskin paikan päällä ensi kaudella näen, mutta kyllä niitä toivoisi telkkarin välityksellä näkevän. Kyllähän tuossa on kipinää on paljon enemmän kuin vaikka Burnleytä vastaan. Kyllähän sitä näkee Poolin faneilta kommentteja, että tervemenoa ei tuu ikävä. Tulisikohan kuitenkin?
Vähän sama juttu, kuin Ifk:n kannattajat väittävät ettei Jokereita ole ikävä. Kyllä on, kaikki sen tietää. Paikallispelit ovat urheilun suola. Sarjatasosta tai lajista riippumatta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mikä tämä Leeds-fanien roskatifo oikein on?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Paha törmäys Dallasin ja Grealishin kesken, Dallasilla meni polvi satavarmasti sököksi. Ihme että näyttivät hidastettuna noinkin monta kertaa, sen verran pahasti jalka vääntyi sivuttaissuunnassa ja napit olivat vielä nurmessa kiinni. Pahaa teki...
 

redpecka

Jäsen
Ja sieltä Valencian paikallisessa Levante tasoittaa 1-1! Viihdyttävä jengi. Mutta enemmän tarvitaan säilymiseen sarjassa. Ovat mahdollisesta tasurista huolimatta viimeisiä kun Alavés meni voittamaan.
 

redpecka

Jäsen
Jos nyt jotain saa toivoa niin Bilbaon Pallo-Kepulit Euro-hässäköihin! Tänään kohta pitäisi kaataa Atleti San Mamésilla - muutoin helppo, mutta kun vastus ei ole Real tai Barça niin voi mennä tiukaksikin. Atléticollakin vielä isoja panoksia kun kai nekin CL:aan haluaa.

Sillä mikä olisi hienompaa kuin maailman sisukkain cup-jengi kiusaamassa Euroopan mahtiseuroja!
 

redpecka

Jäsen
Nyt ei Simeone juossut koppiin pìllin vihellettyä vaan jäi toverillisesti antaa hartialäpsyt kolleegallensa. Mikähän siinä on kun välillä lähtee telineistä koppiin kuin joku 100m-juoksija? Varmaan jos kiukuttaa niin ei tule otettua pelikieltoa?
 

redpecka

Jäsen
Voiko jonkun faniksi vain päättää alkaa? Itse olen omalta kohdalta kokenut, että jostain syystä joku joukkue on vain tullut lopulta omaksi. Yhtäkkiä vain kolahtanut. Tietoisella päätöksellä tuskin pystyisin ketään kannattamaan.
No eikö tuo kirjoittaja just lainaamassasi viestissä kertonut, että:

Alettiin serkun kanssa jostain mielijohteesta Lutonin "kannattajiksi" joskus vuosia sitten, kun kateltiin jotain FA Cupin peliä. Olishan tuo huikeaa, jos tulisi nousu.

Jostainhan se aina lähtee. No, @hooceebruins jo vastasikin, kunhan halusin myötäihmetellä. Minäkin olen kannattanut Marokon maajoukkuetta joskus kun "se vaan lähti paikan päällä ja tuntui oikealta". En tosin enää kannata kun Hadjikin on jo eläkkeellä.

Muoks: Kirjasinkoot muutokset minun tekemiäni.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös