Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Se on sitten Watfordille tach och adjö.
Ja Burnley petailee itselleen paikkaa Valjusta myös ensi kaudeksi.
Se on sitten Watfordille tach och adjö.
Näin Chelsea-lasien takaa toivotaan tietenkin, että Lampard saa Evertonin pidettyä sarjassa kauden päätteeksi.Ja Burnley petailee itselleen paikkaa Valjusta myös ensi kaudeksi.
Eiköhän jokainen Poolin fani halua nähdä Merseysiden derbyjä ensi kaudellakin.Leeds voisi voitolla teoriassa sinetöidä Liverpoolin mestaruuden ja Evertonin tippumisen. Jokaisen Liverpool fanin märkä uni. No eihän tuohon oikeasti kukaan usko.
Eiköhän jokainen Poolin fani halua nähdä Merseysiden derbyjä ensi kaudellakin.
Vähän sama juttu, kuin Ifk:n kannattajat väittävät ettei Jokereita ole ikävä. Kyllä on, kaikki sen tietää. Paikallispelit ovat urheilun suola. Sarjatasosta tai lajista riippumatta.Itse tuskin paikan päällä ensi kaudella näen, mutta kyllä niitä toivoisi telkkarin välityksellä näkevän. Kyllähän tuossa on kipinää on paljon enemmän kuin vaikka Burnleytä vastaan. Kyllähän sitä näkee Poolin faneilta kommentteja, että tervemenoa ei tuu ikävä. Tulisikohan kuitenkin?
Mikä tämä Leeds-fanien roskatifo oikein on?
Itse toivon, että Everton ei putoa sarjasta.Eiköhän jokainen Poolin fani halua nähdä Merseysiden derbyjä ensi kaudellakin.
No eikö tuo kirjoittaja just lainaamassasi viestissä kertonut, että:Voiko jonkun faniksi vain päättää alkaa? Itse olen omalta kohdalta kokenut, että jostain syystä joku joukkue on vain tullut lopulta omaksi. Yhtäkkiä vain kolahtanut. Tietoisella päätöksellä tuskin pystyisin ketään kannattamaan.
Alettiin serkun kanssa jostain mielijohteesta Lutonin "kannattajiksi" joskus vuosia sitten, kun kateltiin jotain FA Cupin peliä. Olishan tuo huikeaa, jos tulisi nousu.
Varmaan Valioliigan jalkapallotyhmin pelaaja. Tuntuu että aina tekee väärän ratkaisun.Vittu että toi E. Royal on paska pelaamaan jalkapalloa!