Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 276 999
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
pääsi hyvin Ticon pelaajien tunteisiin.
En mä Fodenista mitään ihmisenä tiedä, mutta upea pelaaja se on. Ja sanon tämän Unitedin fanina. Ja siis sai ekan kerran nilkoille tyyliin tokalla peliminuutilla ja kymmenennellä minuutilla tuli jo pääiskua. Eli jos se Ticon pelaajien ihon alla oli, niin itse ne hänet sinne ottivat. Sama juttu kun yrittivät edellisessä pelissä kuumentaa Grealishia rikkomalla koko ajan pelitilanteiden ulkopuolella. Tuo on haettu strategia, mielestäni aivan ihmispersetouhua, mutta Cityä vastaan se ei toiminut, vaikka he jättivätkin jalkansa koppiin puoliajalla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Oli kyllä selvästi viihdyttävin 0-0 futispeli jonka olen (ainakaan pitkään aikaan) nähnyt!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En mä Fodenista mitään ihmisenä tiedä, mutta upea pelaaja se on. Ja sanon tämän Unitedin fanina. Ja siis sai ekan kerran nilkoille tyyliin tokalla peliminuutilla ja kymmenennellä minuutilla tuli jo pääiskua. Eli jos se Ticon pelaajien ihon alla oli, niin itse ne hänet sinne ottivat. Sama juttu kun yrittivät edellisessä pelissä kuumentaa Grealishia rikkomalla koko ajan pelitilanteiden ulkopuolella. Tuo on haettu strategia, mielestäni aivan ihmispersetouhua, mutta Cityä vastaan se ei toiminut, vaikka he jättivätkin jalkansa koppiin puoliajalla.
Mä tykkään, että tässäkin lajissa näkyy joskus tunteet eikä aina vain halailla ja heitellä läpyjä keskenään.

Ihmispersetouhua on myös Cityn taustat, mutta tämä tästä. Viihdyttävä matsi.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vituttaahan se noita lahjattomia sikailijoita kun ei väkivallalla pysty korvaamaan taitoa.
Kenties, mutta hyvin lahjattomat sikailijat pani kampoihin kun reilu 180 min takana ja tulostaululla City 1 - Tico 0?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Atleticon antifutis kaadettiin lopussa omilla aseilla. Tulipas hyvä mieli.

E: Pelasivat ihan hyvin, mutta tätä kaatuilua, makoilua, sikailua ja ajanpeluuta on monta vuotta tullut jo inhottua.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kenties, mutta hyvin lahjattomat sikailijat pani kampoihin kun reilu 180 min takana ja tulostaululla City 1 - Tico 0?
Kiitos tuomarin joka heitti sääntökirjan roskiin ja salli tuon sikailun. Mm. Felipe olisi kuulunut aikoja sitten heittää pihalle pelistä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä tuo Manchester Citykään millään tavalla ole sympaattinen kun ottaa huomioon mistä rahansa saavat. Ulkona heidän pitäisi olla tällaisista kilpailusta taustan vuoksi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kiitos tuomarin joka heitti sääntökirjan roskiin ja salli tuon sikailun. Mm. Felipe olisi kuulunut aikoja sitten heittää pihalle pelistä.
En mä kyllä huomannut, että olisi jo aiemmin pitänyt heittää ulos. Jos siitä ekasta tilanteesta Fodenin kanssa olisi tullut keltainen, niin siitä toisesta tilanteesta tuskin olisi tullut mitään muuta kuin vapari.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Nooh, sanotaan näin, että antoi mahdollisuuden nostaa toisen keltaisen!
Omissa kirjoissani tuo oli toiseksi pahin ja samalla tyhmin sikailu tämän kalenterivuoden aikana niissä peleissä jotka olen katsonut. Pahin oli se töötti takaraivoon ekalla jaksolla.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
En mä kyllä huomannut, että olisi jo aiemmin pitänyt heittää ulos. Jos siitä ekasta tilanteesta Fodenin kanssa olisi tullut keltainen, niin siitä toisesta tilanteesta tuskin olisi tullut mitään muuta kuin vapari.
Porissa on eri säännöt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tosta sylkemisestä taitaa tulla vähän lisää sanktioo tai toivottavasti edes sakkoa...

Helppo tietenkin kysyä näin jälkeenpäin, mutta oisko siinä ideaa,että joukkueet ei poistu yht aikaa kentältä
Toi pelin loppu lähti aivan käsistä,niin sen kyllä arvas et homma jatkuu tunneliissa
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Toi pelin loppu lähti aivan käsistä,niin sen kyllä arvas et homma jatkuu tunneliissa
Periaatteessa totta, mutta sitten kun tarkemmin katsoo, niin Ticon muut pelaajat olivat kentällä taputtamassa faneille, kun tuo tunnelirähinä alkoi. Siellä oli ainoastaan Savic riehumassa Grealishille ja sen lisäksi joitain vaihtopelaajia ja henkilökuntaa. Ei mitään hajua, miksi Grealish oli Savicille niin kova pala purtavaksi, kun ekassa pelissäkin piti koko ajan olla kimpussa. Isot plussat Cityn pelaajille etteivät lähteneet tuohon mukaan.

Jos kerrataan tuo loppurähinä lisäajalla, niin homma lähti liikkeelle Felipen potkusta Fodenin pohkeeseen. Se oli todella sikamainen ja kuten Rio Ferdinand sanoi, täysin tietoinen, tahallaan tehty temppu.

Sen jälkeen Savic meni huutelemaan Fodenille, mistä alkoi eskaloituminen. edit. Myös kävi käsiksi Fodeniin.

Muuten homma pysyi aika perinteisenä, mutta Savic kävi niin kierroksilla, että puski Sterlingiä naamaan ja repi Grealishia hiuksista.

Kaiken kaikkiaan Felipen ulosajo oli ilmiselvä, mutta se, miten Savic ei lentänyt perässä on täysin käsittämätöntä! Tuossa oli ainekset kahteen punaiseen ja yhteen keltaiseen korttiin hänen osaltaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös