Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 194
  • 123 818

redpecka

Jäsen
Espanjan matseista tietty!
Laitetaan mielellään korvan taa. Nythän on näitä Copaa ja Eurooppa-liigaa ja Tsämppäriä.

Mutta jos näitten selkeitten ulkopuolella tulee jotain niin kattellaan.

Jos olet jonain iltapäivänä saanut muksut nukkumaan niin panen streami-linkillä sinua johonkin Málagan otteluun. Alemmat divarit toki mielenkiintoisempia, muttei niitä filmata. Tai onhan mulla videokamera...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Pahoittelut totaalisen epärelevantista kysymyksestä, mutta miten helvetissä tuolla futiksen katselumäärällä pidetään perhe?
Nosiis. Mun perhe on minä ja poika. Hoh. Ja poika seitsemänvee puolet ajasta mulla.

Täsmennetään vielä että poika katsoo usein mun kanssa hetken jalkapalloa myös. Iltamatseissa jo nukkumassa ns. tietää jo että jalkapallo on faijalle se juttu. Saa yleensä samalla sitten vaikka pelata pleikkaa tai katsella YouTubea jne. Sit matsia ennen ja matsin jälkeen ulkoillaan ja touhutaan enemmän yhdessä. Muksu nyt tietty vittuilee ja nauraa kun kerron Newcastlesta, perus.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Benito Villamarinilla Atletico 0-1 jo toisella minuutilla. Felix maalintekijänä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Kieli poskessa lähti heitto, minkä varmaan arvasitkin. Itsellä 10v -poika ja elämä yhtä futista. Välillä joutuu tekemään tv-tarjonnankin suhteen kompromisseja kun alkaa kuulumaan muulta perheeltä soraääniä.
Mutta se siitä, palataan ketjun aiheeseen.
Mutta sitähän se on! Ei mullakaan kauaa mene kun poika alkaa valvomaan pidempään ja ei kelpaa faijan jännitysnäytelmä skottidivaria perjantaina kymmeneltä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Nostetaan vielä tämä tilasto Manchesterin paikallisesta.
 

Liitteet

  • 97397F54-B589-4049-82FE-70E8875E69FE.jpeg
    97397F54-B589-4049-82FE-70E8875E69FE.jpeg
    147,4 KB · kertaa luettu: 70

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Melko sekava ja rikkonainen eka puoliaika Sevillassa. Real Betis hallitsi pelitapahtumia ja sai tasoituksen lisäajan viidennellä minuutilla. Puoliajalla tilanne 1-1.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Son on muuten viimeaikoina ollut aika lukossa. Tuossakin tuhlasi täysin paikan. Mikä lie kiristää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
"DONNY VAN DE BEEK rejected a loan transfer to Newcastle because he did not fancy a relegation battle, according to reports."

Oi voi.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Spurssin tuntien kun noita paikkoja tuhlailee tähän tahtii niin kohta soi omissa ja ”helppo” peli muuttuu hetkessä tukalaksi räpiköinniksi.
On kyllä aikamoinen saavutus, jos Spurs tän onnistuu häviämään. Sen verran heikko Everton on.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
3-0. Ei mutta Spurs on ollut hyvä. Se kuinka paljon on Evertonin heikkoutta onkin toinen asia.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Fatfrank ei ole tainnut saada mitään ryhtiä tuohon Evertonin pelaamiseen muissakaan peleissä?
Oli siinä City pelissä ideaa, mutta joo ei Lampard ole saanut mitään aikaa. Homman nimi alkaa olee se, että Rooney tai Big Dunc valmentaa seuraa ensi kaudella Championshipissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös