Jalkapallo – liveseuranta

• 6 741 487
  • 129 055

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ylös nyt vittu sieltä pyörimästä. Molemmat (MC ja ATM) filmaa minkä ehtii.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"Followthrough second kick"
Siis mikä toinen potku? Vai oliko tuohon liukkariin sit kuitenkin liittyvä? Itse en siitä jälkeisestä hässäkästä pystynyt poimii mitään mikä olisi selittänyt Felipen toisen keltaisen.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis mikä toinen potku? Vai oliko tuohon liukkariin sit kuitenkin liittyvä? Itse en siitä jälkeisestä hässäkästä pystynyt poimii mitään mikä olisi selittänyt Felipen toisen keltaisen.
Sen liukkarin jälkeen teki potkuliikkeen / liikkeitä kohti Fodenia, ja ilmeisesti myös osui nilkoille.

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Taito voitti oksettavan väkivallan tuomarin lammasmaisuudesta huolimatta. Kiitos.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sen liukkarin jälkeen teki potkuliikkeen / liikkeitä kohti Fodenia, ja ilmeisesti myös osui nilkoille.
No mun mielestä tosi heppoinen.

Foden myös osaa olla aika mulkku tuolla kentällä, pääsi hyvin Ticon pelaajien tunteisiin.

Viihdyttävä matsi nolla-nollaksi. Ticolla oli paikat, mutta eivät osaa viimeistellä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pääsi hyvin Ticon pelaajien tunteisiin.
En mä Fodenista mitään ihmisenä tiedä, mutta upea pelaaja se on. Ja sanon tämän Unitedin fanina. Ja siis sai ekan kerran nilkoille tyyliin tokalla peliminuutilla ja kymmenennellä minuutilla tuli jo pääiskua. Eli jos se Ticon pelaajien ihon alla oli, niin itse ne hänet sinne ottivat. Sama juttu kun yrittivät edellisessä pelissä kuumentaa Grealishia rikkomalla koko ajan pelitilanteiden ulkopuolella. Tuo on haettu strategia, mielestäni aivan ihmispersetouhua, mutta Cityä vastaan se ei toiminut, vaikka he jättivätkin jalkansa koppiin puoliajalla.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Oli kyllä selvästi viihdyttävin 0-0 futispeli jonka olen (ainakaan pitkään aikaan) nähnyt!

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En mä Fodenista mitään ihmisenä tiedä, mutta upea pelaaja se on. Ja sanon tämän Unitedin fanina. Ja siis sai ekan kerran nilkoille tyyliin tokalla peliminuutilla ja kymmenennellä minuutilla tuli jo pääiskua. Eli jos se Ticon pelaajien ihon alla oli, niin itse ne hänet sinne ottivat. Sama juttu kun yrittivät edellisessä pelissä kuumentaa Grealishia rikkomalla koko ajan pelitilanteiden ulkopuolella. Tuo on haettu strategia, mielestäni aivan ihmispersetouhua, mutta Cityä vastaan se ei toiminut, vaikka he jättivätkin jalkansa koppiin puoliajalla.
Mä tykkään, että tässäkin lajissa näkyy joskus tunteet eikä aina vain halailla ja heitellä läpyjä keskenään.

Ihmispersetouhua on myös Cityn taustat, mutta tämä tästä. Viihdyttävä matsi.

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vituttaahan se noita lahjattomia sikailijoita kun ei väkivallalla pysty korvaamaan taitoa.
Kenties, mutta hyvin lahjattomat sikailijat pani kampoihin kun reilu 180 min takana ja tulostaululla City 1 - Tico 0?

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy