MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täysi manoloiden pelleshow taas käynnissä Espanjassa. Kaikki yhdessä kasassa hosumassa ja tönimässä toisiaan. Luulisi, että jotakuta kiinnostaisi myös pelata...
On.Onko siellä Madridissa Chicharito vienyt kotijoukkueen johtoon?
UEFAn uuden säännön mukaan korttitilit tyhjenevät välieriin.Arturo Vidal penkille, ei ainakaan ota keltaista korttia ja joudu siksi väliin mahdollisesta välieräkamppailusta. Nyt se Roberto Pereyra sitten kentälle.
Olen joo huomannut, että lähinnä omaksi ilokseni kirjoittelen. Ehkä jotenkin on kivempi seurata peliä, kun saa kirjoitella siitä myös, vaikka sitten vain itselleni.täytyy muuten nostaa @Ralph :lle hattua pyyteetöntä raportointia jo vuosien ajan Juven peleistä, vaikka palstalla ei taida olla kolmeakaan sellaista nickiä, jota Juve kiinnostaisi ;)
Jos Arturo Vidal olisi tänään saanut kortin, olisi hän huilannut ensimmmäisen välierän, kun on alla kortti edellisistä peleistä. Vai eikö näin ole?UEFAn uuden säännön mukaan korttitilit tyhjenevät välieriin.
Olen joo huomannut, että lähinnä omaksi ilokseni kirjoittelen. Ehkä jotenkin on kivempi seurata peliä, kun saa kirjoitella siitä myös, vaikka sitten vain itselleni.
Toki veikkaan, että Mestarien liigan finaali, jossa Juventus pelaa, kiinnostaa muitakin kuin minua tai Tifosia.
Jos Arturo Vidal olisi tänään saanut kortin, olisi hän huilannut ensimmmäisen välierän, kun on alla kortti edellisistä peleistä. Vai eikö näin ole?
Minkä jengin muuten ottaisi mieluiten Juvea vastaan seuraavaksi?
Toki Atleticon veskari ollut hyvä otteluparissa, mutta kyllä Realin satojen miljoonien joukkue aika sormi suussa on tuon puolustamisen edessä...
Sitä juuri tarkoitin. Arturo Vidalin pelitapa on mitä on, joten keltainen kortti on aina vaarassa tulla. Hänellä oli sellainen alla, joten vähän jännitti että ottaisi tänään kanssa, jolloin olisi välierä jäänyt väliin.Niin, siis ihan sama juttu kuin arvoturnauksissakin. Eli toki jos ehdit saada korttitilin täyteen, niin huilaat, mutta mikäli pelaajalla on vaikka yksi kortti nyt ennen välieriä, niin se nollaantuu.
Ei kuitenkaan häviä yhtään osaottelua portugalilaista kakkoskastin joukkuetta vastaan...
Ei niin, kun häviää saksalaiselle kakkoskastin joukkueelle toisen osaottelun...
Luulin, että nyt puhuttiin tämän kierroksen näytöistä.
Olit valitettavan väärässä. Jokin hassuttelija sanoisi jälleen, mutta minäpä en moiseen sorru.
Katsos katsos, en ole muuten @Grainger :iin törmännyt vähään aikaa palstalla, eli terve mieheen!
Luulin, että nyt puhuttiin tämän kierroksen näytöistä. No, minulla on joka tapauksessa todella huono muisti, mutta Ramos sanoi äsken, että toivon mukaan tulee Bayern vastaan välierissä. Jäi kuulemma harmittamaan, kun ei heittänyt hattutemppua vieraissa.
Olipa jotenkin vastenmielinen tää toinen puoliaika Madridissa. Eilinen tv-peli oli jokseenkin naurettava ja tämä Realin voittoon päättynyt, lähes ruumiita aiheuttanut spektaakkeli täys vitsi. Katson sata kertaa mieluummin Tapparan ja Kärppien välistä taistelua vaikka futiksesta tykkäänkin.
Olen joskus tykännyt Ramosista mutta tänään kyllä aiheutti lähinnä oksennusreaktion.
Itse asiassa en nytkään. Sinun ehkä kannattaa lukea tarkemmin, mitä nimimerkki MustatKortit kirjoitti tästä otteluparista, johon viittasin sitten samassa vaiheessa olleella Bayernin pelillä. Jos haluaa hassutella, niin kannattaa ensin opetellaolemaan huolellisempi. Ihan vain Karille vinkiksi.