Eikös Talk of Devilsissä ollut jotain juttua tuosta joukkueen nimestä? Eivät saa enää käyttää tuota nimeä.Eiks se ole Staua Bucharest?
Ihan saatanan nätti stadion. Menee pelkästään telkkarin perusteella bucket listalle.
Tarkoitat varmaan oli?Sitäpaitsi se on Steaua eikä Staua.
Mä taisin vähän idlata viimeisimmän jakson. Ei jäänyt oikein mitään mieleen. Mä vaan ajattelin, että FCSB olisi lyhenne tuosta. Kieltämättä tämä vastustaja kiinnostaa suunnilleen saman verran kuin tämä kirottu turnaus.Eikös Talk of Devilsissä ollut jotain juttua tuosta joukkueen nimestä? Eivät saa enää käyttää tuota nimeä.
Potaatti potaatto.Sitäpaitsi se on Steaua eikä Staua.
Jos ketään nyt kiinnostaa:Mä taisin vähän idlata viimeisimmän jakson. Ei jäänyt oikein mitään mieleen. Mä vaan ajattelin, että FCSB olisi lyhenne tuosta. Kieltämättä tämä vastustaja kiinnostaa suunnilleen saman verran kuin tämä kirottu turnaus.
Jos kysyt tätä multa huomenna, en luultavasti edes muista että tästä on keskusteltu.Jos ketään nyt kiinnostaa:
”Seura jakaantui vuonna 2017 kahtia vuosia kestäneen nimiriidan takia. Pääsarjassa pelaava yksityisen liikemiehen omistama joukkue menetti oikeuden Steauan nimen ja tunnuksen käyttöön esiintyen nykyään nimellä FCSB, asevoimien yhteyteen edelleen kuuluvan emoseuran tukema jalkapallojoukkue CSA Steaua Bukarest puolestaan pelaa toiseksi korkeimmalla sarjatasolla.”
Se olisi ollut kyllä 90-luvun nintendosta.Siitä olis voinut laittaa saksarilla ylänurkkaan.
On edelleen. On nimi sitten käytössä tai ei.Tarkoitat varmaan oli?
Potaatti ehdottomastiPotaatti potaatto.