Jalkapallo – liveseuranta

• 6 777 933
  • 129 666
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Eiks se ole Staua Bucharest?

Ihan saatanan nätti stadion. Menee pelkästään telkkarin perusteella bucket listalle.
Eikös Talk of Devilsissä ollut jotain juttua tuosta joukkueen nimestä? Eivät saa enää käyttää tuota nimeä.

Suosikkijoukkue
Tuo hyökkäyskuvio on toistunut muutaman kerran viime peleissä, noista voisi joskus tehdä maalinkin…

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikös Talk of Devilsissä ollut jotain juttua tuosta joukkueen nimestä? Eivät saa enää käyttää tuota nimeä.
Mä taisin vähän idlata viimeisimmän jakson. Ei jäänyt oikein mitään mieleen. Mä vaan ajattelin, että FCSB olisi lyhenne tuosta. Kieltämättä tämä vastustaja kiinnostaa suunnilleen saman verran kuin tämä kirottu turnaus.

Sitäpaitsi se on Steaua eikä Staua.
Potaatti potaatto.

Suosikkijoukkue
Mä taisin vähän idlata viimeisimmän jakson. Ei jäänyt oikein mitään mieleen. Mä vaan ajattelin, että FCSB olisi lyhenne tuosta. Kieltämättä tämä vastustaja kiinnostaa suunnilleen saman verran kuin tämä kirottu turnaus.
Jos ketään nyt kiinnostaa:

”Seura jakaantui vuonna 2017 kahtia vuosia kestäneen nimiriidan takia. Pääsarjassa pelaava yksityisen liikemiehen omistama joukkue menetti oikeuden Steauan nimen ja tunnuksen käyttöön esiintyen nykyään nimellä FCSB, asevoimien yhteyteen edelleen kuuluvan emoseuran tukema jalkapallojoukkue CSA Steaua Bukarest puolestaan pelaa toiseksi korkeimmalla sarjatasolla.”

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos ketään nyt kiinnostaa:

”Seura jakaantui vuonna 2017 kahtia vuosia kestäneen nimiriidan takia. Pääsarjassa pelaava yksityisen liikemiehen omistama joukkue menetti oikeuden Steauan nimen ja tunnuksen käyttöön esiintyen nykyään nimellä FCSB, asevoimien yhteyteen edelleen kuuluvan emoseuran tukema jalkapallojoukkue CSA Steaua Bukarest puolestaan pelaa toiseksi korkeimmalla sarjatasolla.”
Jos kysyt tätä multa huomenna, en luultavasti edes muista että tästä on keskusteltu.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos Altayllä on yksi iso kehityskohde, se on jalalla pelaaminen. Hän saa De Gean näyttämään prime-Maradonalta.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se oli 45 minuuttia aivan silkkaa nyhtökakkaa. United on palannut pelaamaan vangaalpalloa.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Ten Hag kun teki vaihtoja, niin alkoi silmät pyörimään ihmettelyn voimasta. Amorimin vaihdot täyttää ymmärryksen.

Kyllä se Garnacho tänään maalin tekee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy