Aijai, nyt rankkari tulee, kun olisi vaparin paikka.
No nyt tuli se pilkku, selvääkin selvempi, tietysti. Tietysti oli ihan boksin rajalla, mutta nyt tuli Barcalle vain omaa lääkettä, hienoa!
Ronaldo, 3-2.
Mikä säälittävä pelle. Ronaldo on ollut umpisurkea matsissa, sitten vetää säälittävän filmin, ja vielä kaiken lisäksi boxin ulkopuolelta.
Tyylikästä ensin viikkokauppa itkeä yhdestä väärin tuomitusta tilanteesta ja sitten tuulettaa vastaavaa omaan suuntaan. Oksettavaa.
Mikä säälittävä pelle. Ronaldo on ollut umpisurkea matsissa, sitten vetää säälittävän filmin, ja vielä kaiken lisäksi boxin ulkopuolelta.
Toimii tietysti myös toisinpäin. Sitäpaitsi tämä tilanne nyt oli ihan rajalla, ihan hyvin saattoi olla boksin sisällä, itse olen tämän kannalla. Ymmärrän silti eriävänkin mielipiteen.
Minulle on ihan sama, jos sinua oksettaa.
Lähinnä oksettaa se, että itketään yhdestä tuomarivirheestä ja sitten tuuletetaan toista, kun se tulee omalle kohdalle.
mutta on tämä Realin porukka kyllä yksi kaatumataudin vaivaama porukka.
Pata kattilaa soimaa.