Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Siinä olikin sitten muutama huono suoritus Chelsealta enemmän.
Toteuttavat vain valmentajan tahtoa
Siinä olikin sitten muutama huono suoritus Chelsealta enemmän.
Sitä mä olen miettinyt myös hetken, että mikä tuon Chelsean joukkueen identiteetti on? Mitä Marescan Chelsea haluaa olla?
Totta, olisi voinut mennä. Mutta silloin Mitomalla olisi ollut mahdollisuus antaa pieni kontakti olkapäällä olkapäähän, jolloin Chalobah olisi ollut satavarmasti ulkona - joko pallon kanssa tai ilman; ihan lottoa. Rio puhuu usein omassa podcastissaan siitä, että puolustajan neljän D:n ensimmäinen ja tärkein on Delay. Sitä Chalobah tuossa yritti, mutta Mitoma veti totaalisen ässän hihasta. Silti, tuossa yrityksessä toppari onnistuu huomattavasti paremmin kuin vähänkään ryntäämistä sisältävässä kokeilussa.Chalobah olisi voinut myös mennä ykköspalloon eikä seurata vierestä. Mutta joo, hienosti kyllä Mitomalta, siitä ei mitään pois.
Sama täällä. Mutta olen päättänyt odotella ensi kauteen, koska tuo joukkueen kasaaminen tehtiin niin kaaosteorian mukaan kuin olla ja saattaa, että mitään kovin koherenttia ei olisi oikein reiluakaan odottaa.Sitä mä olen miettinyt myös hetken, että mikä tuon Chelsean joukkueen identiteetti on? Mitä Marescan Chelsea haluaa olla?
Mutta olen päättänyt odotella ensi kauteen, koska tuo joukkueen kasaaminen tehtiin niin kaaosteorian mukaan kuin olla ja saattaa, että mitään kovin koherenttia ei olisi oikein reiluakaan odottaa.
Valioliigan kärkitaistelu ei vaan oikein ole armollinen välikausille identiteetin rakentamisessa. Kyllä ne pohjatyöt pitäisi olla jo näkyvissä. Joo Palmerin ympärille rakennetaan, se on selvä. Kesällä jälleen pari lupaavaa junnua mukaan ja näille aletaan etsiä oikeaa roolia. Toimiiko sadan miljoonan veljekset Caicedo-Fernandez vieläkään odotetusti? Ketkä ovat avaavat topparit? Maalivahtitilanne? Riittääkö laitapakit? Aivan liikaa kysymysmerkkejä mun mielestä.
Siis kun miettii esim. Cityä, Poolia, Villaa, Newcastlea jne. niin siellä on selvä identiteetti mitä halutaan olla. Arsenal haluaa olla Stoke, Spurs juoksee vitusti mate, Nunon Forest pelaa simppelisti, ManU on paska jne.
Jatketaan vielä sen verran, että mitä Chelsea muuttaa nyt kun ovat kahden maalin tappiolla?
Eihän tolla joukkueella ole edes paitasponssia.
Caicedo menee mulla tämän kauden top-keskikenttään niin lujasti, että olisi omassa Best XI -kokoonpanossa keskikentällä yhdessä Gravenberchin ja Palmerin kanssa. Aivan jäätävän huima pelaaja. Enzon sen sijaan kenkisin tuolta menemään, koska a) rooli ei minusta vastaa profiilia ja b) kaikessa syöttötaidossaan hän jää todella usein pelin ulkopuolelle. Joku kyllä maksaa hänestä paljon, mutta maksaako tarpeeksi, jottei tule PSR-turskaa? En oikein usko.Toimiiko sadan miljoonan veljekset Caicedo-Fernandez vieläkään odotetusti?
Colwill on selkeä. Hän on aidosti sitä luokkaa, että taso ja monipuolisuus riittävät mestaruutta tavoittelevaan joukkueeseen. Sitten tulee vähän "gäppiä". Chalobah on kolmostoppariksi riittävä, mutta Fofana ei ole 2A - koska ei pysy kasassa ja pelaamisen laatukin on vähän väärä.Ketkä ovat avaavat topparit?
Jörgensenin kehitystä seurattaneen sormet ristissä. Jos Chelsean projekti johonkin kaatuu, niin maalivahtirekryjen kummalliseen sekoiluun.Maalivahtitilanne?
Ei se kaukana ole. Gusto on kateutta herättävä pelaaja - ottaisin koska vain Unitediin ja väittäisin että menisi avaukseen kaikissa Valioliigan joukkueissa Forestia ja Liverpoolia lukuun ottamatta.Riittääkö laitapakit?
Joku humautti sen risukasaan?Mihinkäs se Yokohama katosi?
Joku humautti sen risukasaan?
No siinä tapauksessa olisi aika kirjoitta tuohon etumukseen YOKOMÄSE.Ja ollut siellä jo viitisen vuotta.
Caicedo menee mulla tämän kauden top-keskikenttään niin lujasti, että olisi omassa Best XI -kokoonpanossa keskikentällä yhdessä Gravenberchin ja Palmerin kanssa
Rice, Guimaraes ja MGW on mun kakkostiimin keskikenttä :)Lopetin lukemisen tässä kun et maininnut Guimaraesia.
Rice, Guimaraes ja MGW on mun kakkostiimin keskikenttä :)
Ja koska kuitenkin kiinnostaa niin kolmosjoukkueen keskikenttä olisi muotoa Baleba - Anderson - Mac Allister.
Tonali on mun seiskajoukkueessa mukana ja Joelintonkin mahtuisi kymmenen joukkueen listalle, joten ei nyt kyllä ihan pidä paikkaansa. Ja kyllä, Ugarte ja Casemiro ovat kuin ovatkin jossain aivan muualla, oh shock and horror.Kyllä mä tiedän että tällä palstalla vähätellään Newcastlea mutta tsiisus sentään. Itse kun aina neutraalina vastailen.