Jep, mutta sitten vastapainoksi tuli laitettua Sels penkille ja Dubravka maaliin. Toivottavasti Fulham tuhnuilee.Ja fantasy kiittää!
Jep, mutta sitten vastapainoksi tuli laitettua Sels penkille ja Dubravka maaliin. Toivottavasti Fulham tuhnuilee.Ja fantasy kiittää!
Salah rankusta 1-0. Minun silmiin näytti että Gakpo ois kompuroinut omiin jalkoihinsa.
Itsekin ekana katsoin, mutta olihan siinä aivan päivänselvä kontakti Gakpon vasempaan jalkaan ja tämän takiahan Gakpo kompuroi omiin jalkoihinsa.Salah rankusta 1-0. Minun silmiin näytti että Gakpo ois kompuroinut omiin jalkoihinsa.
Ihmettelen myös mistä rikkeestä pilkku tuli, kun Gakpo kompuroi itse nurin.Salah rankusta 1-0. Minun silmiin näytti että Gakpo ois kompuroinut omiin jalkoihinsa.
Okei no ihmettelinkin miksi Bournemouth pelaajat eivät protestoineet pahemmin.Itsekin ekana katsoin, mutta olihan siinä aivan päivänselvä kontakti Gakpon vasempaan jalkaan ja tämän takiahan Gakpo kompuroi omiin jalkoihinsa.
Kyllähän tuo Evertonin valmentajan vaihto vähän aikaa sitten herätti vähän ihmetystä. Mutta eipä tarvitse enää ihmetellä. Muutos 0-0 - joukkueesta voittavaksi ryhmäksi on ollut raikas.Moyes on tullut takaisin kotiinsa ja meno on sen mukaista. Leicester on täysin paperia ja 3-0 ekan jakson jälkeen.
Ei Pool välttämättä ole nukkunut, vaan Bournemouth on yksinkertaisesti helkkarin hyvä joukkue. Aina löytyy palloton pelaaja jolle syöttää.Pool nukkuu vielä, mutta Salah on hereillä. Aivan maaginen sijoitus taas vasurilla.