Eri säännöt eri jengeille, mutta keltasella sentään selvisi Alvarez.Onko kenttäpelaajan sallittua ottaa pallo käteen jos sattuu jalkaan? Luulin että tahallisesta käsivirheestä suora punainen?
On se tämäkin elämää kun pitää sunnuntai-iltana pelätä jotain Iwobia.United-alakerran syöttö de Ligtille on triggeri Fulhamin prässille. Viisi ylintä pelaajaa reagoi heti aggressiivisesti kun pallo liikkuu poikittain kohti de Ligtiä.
Seuraava duuni oltava jossain Chelseassa, jossa on 2,5 joukkueellista avauksen kenttäpelaajia, tai on muutettava olennaisesti lähestymistä pelaamiseen. Tänään Spursilta oli pois jalkojen lihasvammojen takia Johnson, Werner, VDV, Romero, Odobert, Udogie, Maddison.Helppo tosin veikata että seuraavassa duunissaan on kova luu kuten usein Spursin jälkeen ollaan.
Jep. Ja itse olin ihan varma että Jimenez - Traore -duon terrori olisi jäänyt sinne jonnekin covidia edeltäneelle ajalle mutta niin vain luultavasti tänäänkin rokottavat.On se tämäkin elämää kun pitää sunnuntai-iltana pelätä jotain Iwobia.
Sinällään ihan symppis-pelaajia kyllä Fulhamissa, Smith-Rowe jne.Jep. Ja itse olin ihan varma että Jimenez - Traore -duon terrori olisi jäänyt sinne jonnekin covidia edeltäneelle ajalle mutta niin vain luultavasti tänäänkin rokottavat.
Ainakin tarvetta sille on paljon vähemmän kun pelaa kolmen linjassa keskellä. Saa keskittyä vahvuuksiinsa.Onko Maguire muuten oppinut skannaamaan kenttää? Ennakoi nykyään aika hyvin.
Melkoista pitkän pallon roiskimista ja vastahyökkäysten kyttäämistä on taas ollut. Ei ihan hirveästi voi mistään Amorimin tuomasta pelillisestä tasonnostosta puhua.Toisella jengillä on pelitapa ja -suunnitelma, ja pelaajat tietää mitä tehdä pallollisena ja pallottomana.
Toinen jengi pelaa ekaa kertaa yhdessä ja odottaa että joku tekisi jonkun yksilösuorituksen josta saattas tulla tilanne.
Siltä tää näyttää.
Hänhän on tunnetusti sairas paska, ei ihme että Unitedin matsit kiinnostaa.Mitä ihmettä toi kaljupää teki tuollakin?
Nyt saa pelätä luvan kanssaADAMA!