Niin, Howen projekti on nyt kestänyt kolme vuotta ja sä puhut lähivuosista. Mut ilmeisesti Amorimilla homman pitäisi toimia heti.
Mä kun luulin että ei tarttis taas kerran mainita mitään lähtökohdista.
Niin, Howen projekti on nyt kestänyt kolme vuotta ja sä puhut lähivuosista. Mut ilmeisesti Amorimilla homman pitäisi toimia heti.
Siinä Garnachoa kyllä heiteltiin kuin paskaista lakanaaGarnacholta viedään pallo kuin lapselta
Mä kun luulin että ei tarttis taas kerran mainita mitään lähtökohdista.
Eipä noi Amoriminkaan lähtökohdat ihan kovin häävit ole. Joukkue täysin toisen kasaama jnejne... Mutta, tää on tätä.Mä kun luulin että ei tarttis taas kerran mainita mitään lähtökohdista.
Eipä noi Amoriminkaan lähtökohdat ihan kovin häävit ole. Joukkue täysin toisen kasaama jnejne... Mutta, tää on tätä.
Juu tietty. Mutta se saatavilla oleva pelaajamateriaali on kuitenkin ihan ok. Sitä tarkoitin että monet duunissaan nyt menestyneet valmentajat ovat heti tuoneet joukkueeseen oman ilmeensä. Nyt Amorim tuntuu tuoneen vaan uuden muodon. Ei mitään ns. New Manager-boostia, peli ihan yhtä paskaa kuin ETHn loppuaikana jne. Kyl mä odotin että kentällä näkyisi edes se että pelaajat taistelevat ja pelisuunnitelmassa on ideaa. Nyt vaan näyttää että ketään ei kiinnosta ja jätkät on vaan siroteltu pelipaikoille miettimättä minkätyylisiä pelaajia ovat.
Sitä vaan, että siellä on jo ne uudet pelaajat. Ihan ylivoimainen enemmistö joukkueesta on tullut sisään alle kolmen vuoden sisällä, tämän päivän joukkueesta 16 pelaajaa.Nyt on korkea aika heittää pelaajat menemään ja tuoda isolta osin uudet tilalle.
Ja valmentajan vaihtanut Soton. Kumpi manchesterilainen ottaa seuraavan voittonsa ennemmin?ManUlla seuraavaksi vastassa Newcastle, Liverpool ja Arsenal.
Sitä vaan, että siellä on jo ne uudet pelaajat. Ihan ylivoimainen enemmistö joukkueesta on tullut sisään alle kolmen vuoden sisällä, tämän päivän joukkueesta 16 pelaajaa.
Valmentajan tehtävä on saada pelaajat pelaamaan haluamallaan tavalla. Paskamainen posti etenkin, jos aikoo muuttaa taktisesti yhtä paljon kuin Amorim ten Hagin ajasta, ja kun joukkueen itsetunto on noin nollissa. Osa pelaajista pitää vaihtaa, lopuille pitää opettaa paljon uutta.
Mihinkään puolikkaan joukkueen vaihtamiseen ei ole rahaa eikä kyllä aikaakaan. Niin, eikä tarvetta, sillä tuolla on paljon oikein hyviä pelaajia. Aikaa tulee kyllä kulumaan; United on tuskin mikään top4-ehdokas vielä ensi kaudella.
Collyer voisi olla mahdollinen, Amass toinen. Mutta loput alkaa olla jo myyty (tai myynnissä) ja pelaavat hienosti muualla. Tilanne ei ole erityisen hyvä siinäkään suhteessa.Yksi asia, joka kannattaisi myös kokeilla on omat nuoret, löytyisikö sieltä sielua tuohon hommaan.
Espanjan, Ranskan, Saksan ja Italian tähtipelaajat nauttimassa talvitauosta. Englanti: Viikkoon kolme peliä!