Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 702 821
  • 128 204
Kolmas tappio tulossa putkeen. Seuraavaksi vastassa Valioliigassa Newcastle kotona ja Liverpool vieraissa ja FA Cupissa Arsenal vieraissa. Riittääkö kymmenen omiin näissä kolmessa pelissä?

Sitten sentään kotona Soton. Siitä lähdetään hakemaan kiimaista tasuria.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Pitä tosiaan jo tässä kohtaa ottaa ns. Rangnick-metodi käyttöön, eli kun peli alkaa niin napit korville ja sellainen 15 km juoksulenkki loskassa, pelkästään Innasen ääni seurana. Sitten kestää just ja just katsoa vikan puoli tuntia.

Jeffrey

Jäsen
Tossa kun Onana olisi keskittynyt kamppailemaan ja ottamaan palloa sen sijaan että hyppää korostetusti maihin, olisi auttanut kummasti.

Tuo blokkaus selkäpuolelta tuli ihan täydelliseen aikaan. Vanhana maalivahtina itse hylkäisin nuo aina. Vaikka elopainoa olisi tuplat niin ei tuossa fysiikalla ole mitään tehtävissä paineen tullessa selkäpuolelta. Toki tässä on jo pitkään nähty, että nämä sallitaan niin peiliin voi katsoa ettei näitä osata puolustaa, saati itse hyödyntää - jos vastustaja blokkaa maalivahtia kahdella niin blokkaa itse kolmella pelaajalla jne…

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Tämä koko paska saisi mennä konkurssiin, valmentaja tasoa huono, pelaajat tasoa surkea, seurajohto tasoa umpisurkea. Sen 2022-23 parinkymmenen pelin suonenvedon jälkeen ManU on just ja just top10 valioliigajoukkueen joukossa pysynyt, eikä tällä tahdilla mennä kun alaspäin, kenkää jokaiselle, miten vuosien 1990-2010 top10 futisjoukkue on nyt ehkä top 100 sisällä peliesityksiltään, ihan kamalaa kuraa. Hyi että, onneksi en mitään Viaplayta omista, ehkä näin ilta-aikaan voisi olla tietysti hyvää kun rupeaisi nukuttamaan. Tuolla ei oikeasti ole yhtään loistavaa pelaajaa, Brunon ja Amadin lisäksi muut ovat olleet huonoja tällä kaudella, eikä edellämainittu kaksikkokaan nyt ole mitään huippuesityksiä tarjoillut.
On tää vaan vitsi, todella iso sellainen.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
ManU-valmentajat tunnetusti tarvitsevat kuulemma aina aikaa että alkaa näkyä tulokset ja muutokset. Mut kyl mä olin odottanut että Amorimilta olisi jotain positiivista tullut jo tonne kentälle.

Suosikkijoukkue
No ehkä ManUn konkurssiin meneminen on aika mahdotonta mutta jotenkin pitäisi vaan aloittaa 99% puhtaalta pöydältä.
Kyllä tässä nyt vähän jotain sen suuntaisia juttuja on viime aikoina tapahtunut. Ikävästi tähän konttaamiseen alkaa jo vähän turtua.

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Uskoisin tulevan täytettä lähivuosina. Kyl mäkin kiroilin syksyllä Howea ja mietin että mites tästä.
No kaikkea säädettiin ja homma alkoi toimimaan ja nyt ollaan Valioliigan kovakuntoisimpia joukkueita. Uskoisin että Howe olisi maistunut myös Manchesteriin.

Joo hyvältä siellä näyttää. Ei näitä piikkejä olis varaa heitellä, jos ei olis niitä paria pokaalia tullut. Kyllä Howe tuo pokaalin ennemmin kuin tämän hetkinen Manu.

Suosikkijoukkue
Joo hyvältä siellä näyttää. Ei näitä piikkejä olis varaa heitellä, jos ei olis niitä paria pokaalia tullut. Kyllä Howe tuo pokaalin ennemmin kuin tämän hetkinen Manu.
Itse olen tällaisella vedolla @mikko600 lta muutaman euron joskus tienannut…

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Vielä kun ois McFred keskikentällä :(
Vakavasi jos puhutaan niin 100x mieluummin katselisin McFrediä kuin tätä nykypaskaa, Maguire myös ollut yksi tämän kauden valopilkuista eikä Antonykaan ole ollut huonoimpia.

Uskoisin tulevan täytettä lähivuosina. Kyl mäkin kiroilin syksyllä Howea ja mietin että mites tästä.
No kaikkea säädettiin ja homma alkoi toimimaan ja nyt ollaan Valioliigan kovakuntoisimpia joukkueita. Uskoisin että Howe olisi maistunut myös Manchesteriin.

Niin, Howen projekti on nyt kestänyt kolme vuotta ja sä puhut lähivuosista. Mut ilmeisesti Amorimilla homman pitäisi toimia heti.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Vakavasi jos puhutaan niin 100x mieluummin katselisin McFrediä kuin tätä nykypaskaa, Maguire myös ollut yksi tämän kauden valopilkuista eikä Antonykaan ole ollut huonoimpia.
Joo, tuolla kaksikolla ainakin tiesi mitä sai. Antoivat aina sen 110 % kentällä, AINA!! Antonylla ei kyllä taso riitä, ei millään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy