Sen sijaan Tuomas Raja katsomossa, kuten Rajakin mäkin herkistyn näistä suorituksista. HYVÄ HELMARIT!!Nyt ei edes tarvittu Sporden apua, no en tiedä tietääkö paljoakaan Skotlannista tai ei ainakaan samoinmäärin kuten Norjaa!!
Sen sijaan Tuomas Raja katsomossa, kuten Rajakin mäkin herkistyn näistä suorituksista. HYVÄ HELMARIT!!Nyt ei edes tarvittu Sporden apua, no en tiedä tietääkö paljoakaan Skotlannista tai ei ainakaan samoinmäärin kuten Norjaa!!
Kerran olen ollut paikassa, että oli mahdollisuus keskustella Ruohomaan kanssa futiksesta. Hieno persoona.Studiossa oleva Hanna Ruohomaa on kyllä todella laadukas kommentaattori(vaikka nyt vähän tunteileekin), joka näkee ja analysoi peliä huomattavasti paremmin kuin monet miehet. Varmaan jalkapalloprofessori Riku Riski on kotona opettanut.
Onhan se koomista, kun aina jos joku kärkipelaajista on kentällä ois sama kun vetäis kymmenellä. Ei vittu, Danny Ings ja Michal Antonio vaihtoehdot, vaikka ois molemmat kentällä niin ei vastaisi yhtä Valioliigatason hyökkääjää. Kattoo vaikka tota Vardya, niin itkuhan tässä tulis, jos ei olis niin kyynisen kyllästynyt tähän paskaan.Ei tää Hammers kyllä oikein vakuuta.
Niin emmä tiedä onko noi pelaajatkaan riittäviä kun maaleja ei tehdä mistään ja kaveri taas joka paikasta, mutta onhan tää kokonaisuus ihan uskomatonta jöötiä.Lopetegui tulee saamaan kenkää ennen vuotta 2025. Noin huonoa kenttätasapainoa ei ole nähty sitten Norwichin edellisen Valioliigassa käväisyn. Hammers ei ole millään kentän osa-alueella likellekään kilpailukykyinen, vaikka pelaajat eivät edes pelaa erityisen huonosti. Yleensä huonot joukkueet ovat huonoja erityisesti jossain, mutta tämä Lopeteguin sekoilu näkyy joka puolella.
Ymmärrän hyvin mitä haet takaa. Itse ajattelen, että maalinteko on seurausta laadukkaasta ja tasapainoisesta joukkuepelaamisesta, joka tällä hetkellä puuttuu Hammersilta käytännössä täysin. Okei, eiväthän Ings ja Antonio ole enää kummoinen kärkipari, mutta Bowenista ja Kudusista pitäisi saada irti todella paljon enemmän. He jäävät tuolla koko ajan aivan yksin paria kolmea vastustajaa vastaan.Niin emmä tiedä onko noi pelaajatkaan riittäviä kun maaleja ei tehdä mistään ja kaveri taas joka paikasta, mutta onhan tää kokonaisuus ihan uskomatonta jöötiä.
Juu ihan täysin samaa mieltä tästä, sillä mä ihmettelin että mitä ne valmentajat tuolla oikein duunaa kun aina tämä sama ongelma.Ymmärrän hyvin mitä haet takaa. Itse ajattelen, että maalinteko on seurausta laadukkaasta ja tasapainoisesta joukkuepelaamisesta, joka tällä hetkellä puuttuu Hammersilta käytännössä täysin. Okei, eiväthän Ings ja Antonio ole enää kummoinen kärkipari, mutta Bowenista ja Kudusista pitäisi saada irti todella paljon enemmän. He jäävät tuolla koko ajan aivan yksin paria kolmea vastustajaa vastaan.
Tänään tai huomenna tulee potkut. Siellä on board meeting käynnissä ja aiheena valmennus.Lopetegui tulee saamaan kenkää ennen vuotta 2025.
Hyvä jinxaus!Siellä se paskakasa lähenee koko ajan tuuletinta, kun Disaster-Tosin suorittaa.
Siellä se paskakasa lähenee koko ajan tuuletinta, kun Disaster-Tosin suorittaa.