Jep. Noin vapautunutta Kamaraa ei ole hetkeen näkynyt. No katsotaan mitä Nissilä tuo kentälle.Hö, mä tykkäsin Kamarasta tänään kun pelas ylempänä, nyt sit väkisinkin tippuu alemmas.
Jep. Noin vapautunutta Kamaraa ei ole hetkeen näkynyt. No katsotaan mitä Nissilä tuo kentälle.Hö, mä tykkäsin Kamarasta tänään kun pelas ylempänä, nyt sit väkisinkin tippuu alemmas.
Kyllähän Ivanovilla on selkeitä vahvuuksia pelin avaamisessa, mitä pitäisi pystyä hyödyntämään enemmän. Mutta on tosiaan todella isoja heikkouksia, mitkä ei puoltaisi avauksen paikkaa. Mutta ei mua Väisänen/Tenho/R. Jenssen tuossa yhtään enempään lohduta.
Suomen viimeistely on toiminut hyvin omaan päähän. Periaatteessa kaksi omaa maalia. Joskus urheilu on tämmöistä että toinen saa helpon johdon tekemättä mitään.Alku näytti ihan hyvältä, kävin pistämässä veneen laiturissa paremmin kiinni ja sillä aikaa 2-0. WTF!!
Se mitä tässä taas lopun näin niin Suomi selvästi parempi. Paikkoja oli mutta tuo viimeistely ollut taas vastustajaa valovuoden perässä. Yllätys!
Toivottavasti Suomi häviää mahdollisimman paljon. Saataisiin ehkä Rive vihdoin ulos. Kyllä tää on jo nähty.
Mikä "tää" on nähty? Eihän tälläistä Suomea olla nähty aiemmin. Arvasin, että noista henkilökohtaisista virheistä taas Rive saa kaiken syyt niskoillensa.Toivottavasti Suomi häviää mahdollisimman paljon. Saataisiin ehkä Rive vihdoin ulos. Kyllä tää on jo nähty.
Eihän häntä saatu ulos edes silloin kun hänestä oli jo päätetty hankkiutua eroon. Ei yksi Kreikka-tappio mitään muuttaisi.
Keskinkertainen Georgia johtaa Tshekkejä 4-1. Joo. Kvaradona on parempi kuin kukaan Suomen avauksen pelaaja, mutta valmentajalla on myös suuri vaikutus.Mikä "tää" on nähty? Eihän tälläistä Suomea olla nähty aiemmin. Arvasin, että noista henkilökohtaisista virheistä taas Rive saa kaiken syyt niskoillensa.
Suomea vastaan näköjään riittää kun pelaa vähän sinnepäin ja käy iskemässä pari häkkiä silloin kun huvittaa.Englantia vastaan voi tulla aika isot lukemat. Tosin en tiedä pelaavatko parhaalla kokoonpanolla.
Soutu- , moottori- vai purjevene...Alku näytti ihan hyvältä, kävin pistämässä veneen laiturissa paremmin kiinni ja sillä aikaa 2-0. WTF!!
Keskinkertainen Georgia johtaa Tshekkejä 4-1. Joo. Kvaradona on parempi kuin kukaan Suomen avauksen pelaaja, mutta valmentajalla on myös suuri vaikutus.