Mä taas tiedän, että Leverkusen on tehnyt sopimuksen Alonson kanssa.Oon aika varma että Leverkusen on tehnyt sopimuksen paholaisen kanssa
*badum tsih*
Mä taas tiedän, että Leverkusen on tehnyt sopimuksen Alonson kanssa.Oon aika varma että Leverkusen on tehnyt sopimuksen paholaisen kanssa
Pistikö kukaan?Nyt kannattaa pistää isot rahat tasurille, nousee lisäajalla.
Olis pitänyt. Ei jaksanut :)Pistikö kukaan?
Vissiin tuo on vain lisäajalla tehdyt maalit eikä vain tasoittavat/voittavat maalit. Järjetön tilasto kuitenkin.16 kerta lisäajalla tasoihin tai voittoon tällä kaudella? Pitääköhän paikkaansa. Tuota on aika vaikea toistaa enää ikinä.
Joo viime pelissä Lahtea vastaan otettiin jo kentältä varotoimenpiteenä ja nyt ei sitten jalka ilmeisesti kestänyt. Liian kylmä ilma :). En kyllä huomannut mitään pahempaa kontaktia.Harmillinen homma tuo Cicalen loukkaantuminen.
Kameramiehetkin jähmettyneet täysin, tilanteesta ei uusintoja.Joo viime pelissä Lahtea vastaan otettiin jo kentältä varotoimenpiteenä ja nyt ei sitten jalka ilmeisesti kestänyt. Liian kylmä ilma :). En kyllä huomannut mitään pahempaa kontaktia.
Taitaa liittyä noihin tuotanto-ongelmiin. Yhdellä kameralla varmaan kuvaavat…? Ei tule kuulemma myös haastatteluita.Kameramiehetkin jähmettyneet täysin, tilanteesta ei uusintoja.
Niin olitkin laittanut tämän.Ettei vaan Kasper, Jesper ja Joonatan ois taas ruudun lähetysauton kimpussa…
Ja nyt sataa vielä räntää vai onko tuo jo lunta :). Tuossa uudella matolla näyttäisi olevan täyteaineena vielä kumirouhe vaikka jossain on siirrytty jo puupohjaiseen täyteaineeseen.En tiedä vaikuttaako tuo tuuli vai uusi matto mutta melkoisen sekavaa menoa ollut.