Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onko Papadopoulos ja Papastathopoulos peleillä?
Jep näen tän. Mä en vaa tiedä onko Rivellä aikaa kokeilla. Aika hataralla pohjalla ollut jatko ja heikkoa tuloksia nyt syksyllä, niin ei se kritiikki vähene. Mielellään siis nyt tänään jotain muuta katsellu. No mutta toivotaan, että pellisesti uskalletaan kokeilla tänään.Tämänkertaisella on niin vähäinen merkitys karsintoihin, että on se vähän niin. Hyvä paikka kokeilla. Jos tippuu C-tasolle, siellä voittamalla lohkon tulee suhteellisen varma jatkokarsinta seuraavissa EM-karsinnoissa ja tämänkertaisen merkitys MM-paikan todennäköisyyteen on lähinnä promilleja, kun järjestelmä on niin paljon nihkeämpi. Kyllä tuossa kierrättää ja kokeilla kannattaa. Edes karsintakorit eivät tule NL:sta MM-karsinnassa.
Jep näen tän. Mä en vaa tiedä onko Rivellä aikaa kokeilla. Aika hataralla pohjalla ollut jatko ja heikkoa tuloksia nyt syksyllä, niin ei se kritiikki vähene. Mielellään siis nyt tänään jotain muuta katsellu. No mutta toivotaan, että pellisesti uskalletaan kokeilla tänään.
Kyllä mä huomaan tässä myös uusien apuvalmentajien kädenjälkeä. Alotteellisempi Suomi tuntuu olevan kuin pitkään aikaan. Ja prässiäkin alotetaan korkeemmalta. Ei ole niin varovaista, mitä pahimillaan Riven aikana.Heti kun 4-4-2 niin homma toimii paremmin.
Kreikka on ainakin yllättävän sormi suussa Suomen pelin kanssa tällä hetkellä.Kyllä mä huomaan tässä myös uusien apuvalmentajien kädenjälkeä. Alotteellisempi Suomi tuntuu olevan kuin pitkään aikaan. Ja prässiäkin alotetaan korkeemmalta. Ei ole niin varovaista, mitä pahimillaan Riven aikana.
Ei tuo kyllä 4-4-2 ole muuta kuin puolustaessa.Heti kun 4-4-2 niin homma toimii paremmin.
Hahahahhahahahahhaa