Entäs se koodisto, eikös tää oo sama kun löis tyhjään maaliin lämärillä??EIkö jalkapallossa anneta varoituksia siitä jos potkaisee pallon maaliin selkeästi vihellyksen jälkeen? Vai tuliko siitä ilman että huomasin?
Entäs se koodisto, eikös tää oo sama kun löis tyhjään maaliin lämärillä??EIkö jalkapallossa anneta varoituksia siitä jos potkaisee pallon maaliin selkeästi vihellyksen jälkeen? Vai tuliko siitä ilman että huomasin?
Joo-o. Tuo tilanne katsottiin kuitenkin videolta. Itse kulmatilannetta kommentoinlin jo aiemmin eli ei hyvä kesken sumopainin heittäytyä veltoksi.Minua ihmetyttää myös miten järjettömät filmit aiheuttavat maalien hylkäämisiä. Riittää, kun pitelee kasvojaan, niin viedään maaleja pois.
Joselu oli muuten kaksi vuotta sitten fanina Real Madridin paita päällä katsomassa CL-finaalia. Nyt vei kahdella maalillaan Madridin CL-finaaliin.
Onko sulla muuten joku esimerkki heittää maalista mikä olisi noin viety pois?Minua ihmetyttää myös miten järjettömät filmit aiheuttavat maalien hylkäämisiä. Riittää, kun pitelee kasvojaan, niin viedään maaleja pois.
Joselu oli muuten kaksi vuotta sitten fanina Real Madridin paita päällä katsomassa CL-finaalia. Nyt vei kahdella maalillaan Madridin CL-finaaliin.
Mielenkiintoista nähdä saiko Joselu lipun finaalin avaukseen tuolla tempulla vai käykö LucasMourat, joka hattutempun jälkeen penkitettiin finaaliin?
On se hienoa että aina kun Bayern München ja Real Madrid pelaavat, niin Bayernin maalivahti on ihan seula.
Kuten oli Jean-Marie Pfaff vuonna 1988
Tai Sven Ulreich vuonna 2018
Nyt kannattaa pistää isot rahat tasurille, nousee lisäajalla.Leverkusen 0-2 häviöllä Romalle. Nyt ei kyllä nouse.... Jatkoon tosin riittää vain maali.
Joko Valeksi twiittasi aiheesta? Sehän tän voisi vielä kääntää tasuriksi.Leverkusen 0-2 häviöllä Romalle. Nyt ei kyllä nouse.... Jatkoon tosin riittää vain maali.
Näköjään 0-1 maalin jälkeen oli. Tänäänkö se tulee...Joko Valeksi twiittasi aiheesta? Sehän tän voisi vielä kääntää tasuriksi.