Eipä oo koskaan tällaisella vääryydellä menty jatkoon. Missään lajissa, missään kilpailussa. Mutta se on tätä paskaa aina kun paskamadrid on kyseessä. katso liitettä 33429
City on yleensäkkin vääryydellä tuolla.
Eipä oo koskaan tällaisella vääryydellä menty jatkoon. Missään lajissa, missään kilpailussa. Mutta se on tätä paskaa aina kun paskamadrid on kyseessä. katso liitettä 33429
Ei ollut ansaittu pelitapahtumiin nähden, mutta hienoa, että siellä on joku espanjalainenkin vielä mukana.AJASJFAJFJAJFAVKSDVPWRESDVOMSDVONMWSVNSDKVNSÖKD
Ansaittu!!!! Vitun ihanaa saatana!
Awwww. Tässä ei sentään ollut sellaista maailmanluokan kusetusta kuin vaikkapa Barcelonan ja Chelsean välierässä.Eipä oo koskaan tällaisella vääryydellä menty jatkoon. Missään lajissa, missään kilpailussa. Mutta se on tätä paskaa aina kun paskamadrid on kyseessä. katso liitettä 33429
Asiantuntijapiirit jne. Tänään valittiin muuten ottelun parhaaksi.
Kyllä vain. Tämä on uudenlaista vääryyttä mennä jatkoon, koska mitään vääryyttä ei tapahtunut.Eipä oo koskaan tällaisella vääryydellä menty jatkoon. Missään lajissa, missään kilpailussa. Mutta se on tätä paskaa aina kun paskamadrid on kyseessä. katso liitettä 33429
Tunteisiin, tunteisiinEipä oo koskaan tällaisella vääryydellä menty jatkoon. Missään lajissa, missään kilpailussa. Mutta se on tätä paskaa aina kun paskamadrid on kyseessä. katso liitettä 33429
Onhan se ikävää, kun sääntöjä rikkova öljykoneisto ei voitakkaa joka vuos kaikkea. On varmaan rankkaa tyytyä vain Valjumestaruuteen ja ehkä FA-Cuppiin.Eipä oo koskaan tällaisella vääryydellä menty jatkoon. Missään lajissa, missään kilpailussa. Mutta se on tätä paskaa aina kun paskamadrid on kyseessä. katso liitettä 33429
Siis onko tuomareilla silitysraudat pelissä mukana? Vai mitä siinä tapahtui?Huvittavinta pelin jälkeen, kun linjatuomari silitti City-pelaajan (Kovacic) selkää :D
Selostaja hölisi jotain 10 minsan "jäähyistä" korvaamaan taktisia keltaisia kortteja. Olisikohan hyvä?Jalkapalloa ei pitäisi pelata 11:llä. Yksi tai kaksi kenttäpelaajaa vähemmän, niin kentälle tulisi tilaa ja bussia ei voisi parkkeerata.
Mulle ihan sama, kunhan arabiemiraatit, qatarilaiset ja saudit haistakoon paskan. Jalkapallo voitti tuon ottelun.Mulle on ihan sama kuka voittaa kunhan pelit ovat viihdyttäviä. Nyt ei ollut kun toinen vain bussitti. Toivottavasti Real pelaa välierässä eri tavalla.
Kyllähän Realin oma pelitapa on hyvinkin erilainen ja varsin hyökkäävä. Se vain on fakta, että jos Etihadilla lähtee hyökkäämään, tulee heti flunssa. Real yritti sitä viime vuonna ja silloin hävisivät Citylle aivan mennen tullen. Ancelotti teki tismalleen oikean johtopäätöksen, kun laski, ettei +1 rest defence riitä, vaan pelin alla on pakko olla huomattavasti useampi oma pelaaja. Tietty tuon lisäksi tarvitaan onnea, mutta hyvillä käy hyvä tuuri.Mulle on ihan sama kuka voittaa kunhan pelit ovat viihdyttäviä. Nyt ei ollut kun toinen vain bussitti. Toivottavasti Real pelaa välierässä eri tavalla.
Tästä mä olen ihan samaa mieltä, mutta olihan tuo Cityn pään seinään takominen sinänsä viihdyttävää, kun useamman miljardin jengi ei saa jotain Carvajal-Nacho pariakaan puhkottua 120 minuutin aikana. Kaikella kunnioituksella ko. sankareita kohtaan.Mulle on ihan sama kuka voittaa kunhan pelit ovat viihdyttäviä. Nyt ei ollut kun toinen vain bussitti. Toivottavasti Real pelaa välierässä eri tavalla.
En kannata cityä, että ei tarvitse tyytyä mihinkään. Real Madrid on vain kasa paskaa, eikä ansainnut mitään. Ei muuta.Onhan se ikävää, kun sääntöjä rikkova öljykoneisto ei voitakkaa joka vuos kaikkea. On varmaan rankkaa tyytyä vain Valjumestaruuteen ja ehkä FA-Cuppiin.
Hyvä kirjoitus. Olen muutaman Realin pelin nähnyt ja peli oli silloin aivan toisenlaista. Vaikea tuota Cityä on tosiaan voittaa muuten kun noin. Tuuria tarvitaan aina vähän. Puuduttavaa vaan seurata, mutta tuloksesta pelataan.Kyllähän Realin oma pelitapa on hyvinkin erilainen ja varsin hyökkäävä. Se vain on fakta, että jos Etihadilla lähtee hyökkäämään, tulee heti flunssa. Real yritti sitä viime vuonna ja silloin hävisivät Citylle aivan mennen tullen. Ancelotti teki tismalleen oikean johtopäätöksen, kun laski, ettei +1 rest defence riitä, vaan pelin alla on pakko olla huomattavasti useampi oma pelaaja. Tietty tuon lisäksi tarvitaan onnea, mutta hyvillä käy hyvä tuuri.
City pystyy yleensä "kuristamaan" jokaisen vastustajansa hengiltä, ja isoin syy siihen on se, että maailman taktisesti paras valmentaja on saanut yhdistettyä käytännössä täydellisesti pelitapansa ja siihen parhaimmalla mahdollisella tavalla sopivat pelaajat. Tuo bussi + vastahyökkäykset on silloin aidosti ainoa hyvä vaihtoehto.