Mä niin odotan sitä päivää kun joku keksii vastalääkkeen tähän pallonsiirtelyfutikseen. Aivan perkeleen tylsää katsottavaa.
Olisihan se peli hieman mielenkiintoisempaa katsottavaa, jos toinen osapuoli yrittäisi olla aktiivinen edes jollain tasolla. Just saying.Mä niin odotan sitä päivää kun joku keksii vastalääkkeen tähän pallonsiirtelyfutikseen. Joo, todella taktisesti hienoa ja tuloksekasta, mutta aivan perkeleen tylsää katsottavaa.
Musta tämä Realin makoilu omissa vasta tylsää onkin.Mä niin odotan sitä päivää kun joku keksii vastalääkkeen tähän pallonsiirtelyfutikseen. Joo, todella taktisesti hienoa ja tuloksekasta, mutta aivan perkeleen tylsää katsottavaa.
Sellaiset pelit päättyvät 99 kertaa sadasta Cityn murskavoittoon, kuten tämä sama pari vuosi sitten. Tätä juuri tarkoitan tuolla vastalääkkeellä. Kenenkään ei todellakaan kannata lähteä pelaamaan Cityä vastaan Cityn kotistadikalla Cityn peliä.Olisihan se peli hieman mielenkiintoisempaa katsottavaa, jos toinen osapuoli yrittäisi olla aktiivinen edes jollain tasolla. Just saying.
Mutta kun on kaksiosaiset matsit, jossa strategia ja taktiikka ovat suuressa osassa. Yksiosaiset ottelut varmaan ratkaisisivat tämän. Itse kyllä tykkään nykyisestä, vierasmaalisäännön poistuminen oli kyllä hyvä uudistus.Olisihan se peli hieman mielenkiintoisempaa katsottavaa, jos toinen osapuoli yrittäisi olla aktiivinen edes jollain tasolla. Just saying.
Hauska et Walkerin vaikerointi ja reaktio tuli 5 sekunttia kontaktin jälkeen.Hitto että olen väsynyt näihin korruptoituneisiin City-tuomareihin.. Mendy liukuu palloon ja saa keltaisen.
Se on väärin, ettei City ole saanut mitään sanktioita finanssi huijauksista.Vääryys olisi jos City tästä jatkoon ei menisi. Säälittävä on RM.