"Ihan ok" on itse asiassa oikeasti täydellinen kuvaus hänestä.Tuohan on ihan hyvä pelaaja tuo Grealish.
Otti kumminkin pelikiellon Carvajalille seuraavaan matsiin.Melkein teki paskapohje maalin.
Okei, hän on täydellinen kun vaaditaan filmaamista jolla saada kaverille kortti ja / tai itselle vapari. Tuo dyykkaus oli taas kerran kaikkea sitä, mitä Barcolan tilanne ei eilen ollut."Ihan ok" on itse asiassa oikeasti täydellinen kuvaus hänestä.
Parin kesän päästä vielä Modric mukaan?Kroosin liike on juuri sen näköistä, että eiköhän tuo ensi kesänä ManUun siirry.
Tuota se on, kun ideana on vain ja ainoastaan hakea League Two -tason kaverin kuuppaa.Hahah, loistojuttu, että Pep on kopioinut kaikkien aikojen parhaalta Managerilta mösjöö Moyesilta tuon kaikkien aikojen parhaimman taktisen elementin - jatkuvat toivottomat kukkupallot kohti boksia! Enpä ole noin typerää touhua vielä nähnyt Cityltäkään, mutta kai ne taas tietää mitä ne tekee.
Ihan näppärää neppailua molemmissa mutta ei näistä matseista kumpikaan sentään mikään Ilves - Gnistan ole.
No sepä se, Hammersilla sentään boksiin heittää Michail "REIDET!" Antonio, eli vähintään League One -tason kuuppa!Tuota se on, kun ideana on vain ja ainoastaan hakea League Two -tason kaverin kuuppaa.
Kyllä Cityn peliä on ihailtava katsella aina silloin, kun tuo norski ei ole kentällä. Silloin on pelissä niin paljon enemmän variaatioita ja ideaa, että vastustajallekin helvetisti vaikeampaa.
Sääli kyllä että useimmat Real-fanit näkevät Bellinghamin pelaavan vasta huhtikuussa.
Muttasiisjoo. Lähinnä odotuksissa on se, että nouseeko Bellingham maailman parhaaksi keskikentäksi ensi tai sitä seuraavalla kaudella. Kovin hankinta Realille sitten Modricin tai Ronaldon.
Mun makuun kentän paras pelaaja tänään. Hänet otetaan koko ajan vähintään kolmella, mutta silti pitää palloa kuin taikuri ja riistää vielä paremmin.Bellinghamin pitäisi kyllä herätä, yksi hyvä suoritus tässä pelissä ja muutoin vähän ulapalla.