Heppoisempia on annettu mutta kyllä tuo minusta oikein meni.Pilkku??
Mitä mä en tajuu? Pallontavoittelutilanteessa kun tuut napit edelle sääreen niin se on punainen. Kun tulet rintaan niin ei ole edes rike.
Saa sen punaisen sääriosumasta vaikka osuisi palloon. Gomes sai punakin vaikka jalka pyörähti pallon päältä sääreen.Osuihan se myös palloon, mutta ei olisi ollut vääryys pilekään.
Samaa mietin itsekin. Respectit siitä, että vaikean loukkaantumisen jälkeen päässyt takaisin tuolle tasolle.Huikea peli, josta nostettava yksi huikea yksilö esille: Virgil Van Dijk. Ei sanoja.
Eikun Jones.Saa sen punaisen sääriosumasta vaikka osuisi palloon. Gomes sai punakin vaikka jalka pyörähti pallon päältä sääreen.
Doku pelasi palloa ja MacAllister juoksi itse siihen jalkaan. Jos olisi selkeästi potkaissut rintaan niin sitten joo.Saa sen punaisen sääriosumasta vaikka osuisi palloon. Gomes sai punakin vaikka jalka pyörähti pallon päältä sääreen.
Juuri näin.Doku pelasi palloa ja MacAllister juoksi itse siihen jalkaan. Jos olisi selkeästi potkaissut rintaan niin sitten joo.
Hyväksytään selitys. Eteenpäin->Doku pelasi palloa ja MacAllister juoksi itse siihen jalkaan. Jos olisi selkeästi potkaissut rintaan niin sitten joo.
Kuinka huono se Ten Hag sitten on, kun saivat kolme Cityä vastaan?Liverpoolilta 19 maalintekoyritystä tänään. Kyllä Pep on huono valmentaja.
Eipä noihin kannata tarttua. Tässä on siis taustalla se, että osa Unitedin faneista täällä(kin) haluaa asettaa naurunalaiseksi sen narratiivin, jonka mukaan United on ollut umpisurkea kontrolloimaan pelejä, kun ovat päästäneet vastustajansa laukomaan 15-20 kertaa per peli.Kuinka huono se Ten Hag sitten on, kun saivat kolme Cityä vastaan?