Olihan se todennäköisemmin sisällä kuin pihalla, näin mä tuomitsen.Minä kerron hyvä maali ja pallo pisteelle.
Minä kerron hyvä maali ja pallo pisteelle.
Ei oikein ollut muutakaan kuva kulmaa vaihteeksi tarjolla tv:ssä...Se näytti ihan kyllä 50-50 tilanteelta. Maaliviiva teknologia kertoisi kaiken...Niin näytti olevan, mutta ei tuosta kyllä täysin varmaksi voinut sanoa. Arteta saa vähän jutun juurta taas pressiin.
Joku tuomitsisi vielä kulman good goaliksi.Ei oikein ollut muutakaan kuva kulmaa vaihteeksi tarjolla tv:ssä...Se näytti ihan kyllä 50-50 tilanteelta. Maaliviiva teknologia kertoisi kaiken...
Kyllä tuo maali enemmän väärältä kuin oikealta tuntuu. Olen kuitenkin tyytyväinen jos hyväksyttiin kenttätuomion ja puutteellisen videotodisteen valossa. Ne subjektiiviset musta tuntuu VAR tuomiot saisi jo jäädä historiaan.
Kyllä. Kärkipelaajan puute näkyy taas pitkälle. Vaikka nimellisesti kaksi niitä kentällä. Broijja aivan pihalla ja Jackson tuntuu epäonnistuvan kaikessa.Madueke pelaa taas lisää peliminuutteja itselleen, hienon maalin teki ja Palmer on jo pieni kimpale kultaa.
Kyllä. Kärkipelaajan puute näkyy taas pitkälle. Vaikka nimellisesti kaksi niitä kentällä. Broijja aivan pihalla ja Jackson tuntuu epäonnistuvan kaikessa.
Jep, Nkunku kentälle ja vaikka sitten Sterling piikkiin, turhakkeet vaihtoon.Eikä Jackson osaa pelata laidassa yhtään. Broja on täysin nolla ja suuri haitta hyökkäyksessä, pysäyttää ne aika täydellisesti.
Vastaavasti toisella laidalla ei tapahdu mitään, joten Chilwell takaisin tai parempi stuntti.Guston pelaaminen on myös ilo silmälle. Liike on sähäkkää ja tekee nimenomaan peliä edistäviä asioita.
Vastaavasti toisella laidalla ei tapahdu mitään, joten Chilwell takaisin tai parempi stuntti.