Oliko tämä mulle kohdistettu provo? On ollut kentän huonoin tai huonoimpia pelaajia. Se, että antaa yhden ilmiselvän syötön Garnacholle ei ole mitään sen kummempaa, mutta nuo jatkuvat pallonmenetykset, harhasyötöt ja aikailut ovat joukkueen pelaamista rasittavia.Antony ollut ihan semipirteä
Eihän noista nyt mitään hyviä tilanteita edes tulisi. Kysy vaikka yhdeltä norskilta.Mikä fiksaatio tällä tuomarilla on pysäyttää näitä vastahyökkäyksiä jotka edulla menee?
Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.Oliko tämä mulle kohdistettu provo? On ollut kentän huonoin tai huonoimpia pelaajia. Se, että antaa yhden ilmiselvän syötön Garnacholle ei ole mitään sen kummempaa, mutta nuo jatkuvat pallonmenetykset, harhasyötöt ja aikailut ovat joukkueen pelaamista rasittavia.
Surkea pelaaja.
Pari hyvää syöttöä tänään on pari enempi kuin normaalisti. Eli kyllä hyvä normaaliin verrattuna minunkin mielestä.Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.
Tyydytään olemaan eri mieltä. Mun silmiin hän ei ole tehnyt taaskaan mitään laulun arvoista. Ellei sellaiseksi laske Garnachon paikkaa, mutta sen syötön olisi antanut jokainen ammattilaispalloilija maailmassa.Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.
Ei ollut provo. Omasta mielestä pelannut tänään hyvin.
Eihän tässä ole lauluja kirjoitettu vaan, että on pelannut semihyvin. Eli parantaa pitää mutta hänen mittarillaan taas selkeästi parempaan päin.Tyydytään olemaan eri mieltä. Mun silmiin hän ei ole tehnyt taaskaan mitään laulun arvoista. Ellei sellaiseksi laske Garnachon paikkaa, mutta sen syötön olisi antanut jokainen ammattilaispalloilija maailmassa.
Ei mulla ole sen kummempaa antipatiaa Antonyä kohtaan, vaan vain sitä kohtaan, että hän pelaa jatkuvasti avauksessa. Hän kuuluisi cup-peleihin ja viimeisten minuuttien tasoituksia hakemaan. Sama juttu kuin McTominayn kanssa, ja hänestä minä oikeasti pidän. Aikaahan tässä on annettu aivan pirun pitkään, mutta yhtään parannusta ei ole tapahtunut missään.Mulle ei vaan ehkä koskaan avaudu nämä, että joillain on kovat antipatiat tiettyjä oman joukkueen pelaajia kohtaan.
Eiköhän Eriksen tule vielä Mainoon eikä McT:n tilalle.Jos olen kriittinen Antonyä kohtaan, niin se ei ole mitään siihen verrattuna mitä ajattelen ten Hagista. Vituttaa.
Eikö edes joulun kunniaksi ajatukset voisi olla mukavia ;)Jos olen kriittinen Antonyä kohtaan, niin se ei ole mitään siihen verrattuna mitä ajattelen ten Hagista. Vituttaa.
Manchester Unitedin pelinrakentelusta ei voi oikeastaan puhua mitään kun sellaista ei ole edes käytännössä olemassa tällä hetkellä
Huomenna sitten :DEikä edes joulun kunniaksi ajatukset voisi olla mukavia ;)
Pitää tulla ihan tätä varten seuraamaan Wolves Chelsean live-seuranta.Huomenna sitten :D