Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 602 488
  • 128 789

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pystyn kyllä ymmärtämään ManU-palstatoverien tyytymättömyyden tuohon tuomioon. Tuollaisia tulee lähes joka pelissä ja niitä ei läheskään kaikkia oteta pois

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Olen sitä mieltä että hyvä jos näitä aletaan ottaa enemmänkin pois kunhan vain koskee jatkossa KAIKKIA joukkueita ja otteluita.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt vihellettiin ja pitikin viheltää. Yritäpä saada taas se paketti kasaan. Ei ollut sairasta, eikä ollut kusetusta.
Pistä blokkiin tai lopeta toi ainainen uikutus. Kuten jo sanoin, Højlund vedettiin aikaisemmassa pelissä paljon rumemmin (kahdella kädellä) nurin ilman pilkkua. Siis EI VIHELLETTY.

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hetkinen mitä neitipalloa. Hojlundia revittiin kahta kauheammin pelin alussa mutta hän ei päättänyt mennä nurin vaan taistella.

No, tapansa kullakin...

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Höjlund olisi kaatunut Rodrin tapaan niin punainen olisi ollut lähellä Stonesille?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tuomarilla ei tuossa ollut muuta vaihtoehtoa kuin viheltää pilkku, kun tuota näytöltä katsoi.

Jos nämä aletaan jokainen katsoa videolta, niin onnea vaan Valioliiga.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aika monta kertaa nyt toistunut tämä, että Unitedin alalinja heittää helvetin pitkän pallon, mistä kuluu max 3 sekuntia että Cityllä on pallo boksin laidalla. Kannattaisi varmaan alkaa syötellä jollain muulla tavalla.

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Pistä blokkiin tai lopeta toi ainainen uikutus. Kuten jo sanoin, Højlund vedettiin aikaisemmassa pelissä paljon rumemmin (kahdella kädellä) nurin ilman pilkkua. Siis EI VIHELLETTY.

Noniin yritetäänpäs nyt taas käyttäytyä. En ole tätä tilannetta nähnyt, mutta minun mielestäni tuo oli päivänselvä pilkku. Ja se on sitä huolimatta siitä, mitä aikaisemmassa pelissä on tapahtunut.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kivasti Foden potki ja talloi ja sitten karkasi paikalta. Mistäköhän Amrabat sai keltaisen?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noniin yritetäänpäs nyt taas käyttäytyä. En ole tätä tilannetta nähnyt, mutta minun mielestäni tuo oli päivänselvä pilkku. Ja se on sitä huolimatta siitä, mitä aikaisemmassa pelissä on tapahtunut.
Mä puhun VAR:sta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy