Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 284 343
  • 123 818

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Monellakos maalilla Kupsin pitäis voittaa?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@Malmi tais vaan unohtaa että KuPSin maalieron nousu laskee samalla Klubin maalieroa. Inhimillistä :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kuudella jos oikein ymmärsin.
Ei sentään, koska yksi KuPS:n maali vie saman verran pakkaselle HJK:ta. Riittää "vain" kolmen maalin voitto. Helppo homma.

Olen itse asiassa aika varma että KuPS ottaa jonkun 0-2 vierasvoiton ja jäädään maalin päähän mestaruudesta.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Voi vaikka Kloppi suuttua jos tulisi pilkku..
.
Klopp suuttuu jos tuomarit viheltää sääntöjen vastaisesti, ja niin varmaan suuttuu kaikki muutkin valmentajat. Pallo osui kyllä VvD:n käteen. Kimposi omasta reidestä. Miten tuossa sitten säännöt menee? Nämä on aina aika mystisiä tilanteita. Liverpool saa olla nyt tyytyväinen pisteeseen, Brighton oli hyvä.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Olen itse asiassa aika varma että KuPS ottaa jonkun 0-2 vierasvoiton ja jäädään maalin päähän mestaruudesta.

Siis tämähän on aivan varmaa, että näin käy. Edelliset kaksi kautta ollaan hävitty pisteellä joten tottakai nyt hävitään yhdellä maalilla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olihan tuossa jotain nostalgista, kuunnella Veikkausliigan mestaruus/mitaliratkasuja YLEn radioaalloilta kirpeässä syksyisessä ulkoilmassa. Tuo tapa kuuluttaa urheilua, kotimaista futista jääny hieman menneisyyteen.

No, sopivasti draamaa ja kohtuullisia ja/tai valtasia panoksia päätöskierroksille. Jonkinlaista suonenvetoa tai kompurointia vaatis mestaruuspokaalin muuttuminen, putoamisessa taasen hektistä.

Hassusti katkasee karsinnat kierros ennen loppua. Onpahan aikaa markkinoida ratkasuja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Punikin paikkahan tuo oli, mutta tällä(kin) kertaa näin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Kyllä mä tosta punaista olisin näyttänyt. Mutta ei sit. Ne perkeleen kirjekuoret taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös