Mbappe varmaan taas kiittelee valintaansa.Aina ilo nähdä PSG:n pupeltamista :)
Olen samaa mieltä, paljon on castlen hyvyyttäkin. Oikeastaan aikamoista alistamista.Virkkusen sanoin rahaseura Newcastlen maalintekijät tänään: Almiron, Burn ja Longstaff. Kyllä, PSG on ollut huono, mutta Newcastle on ollut aivan helvetin hyvä.
Saudien verirahoilla saa paljon täytettä kuoriin.
Ja kun miettii, että penkiltä löytyy Ruiz, Pereira, Soler ja Vitinha niin noista aika hyvän keskikentän saisi organisoitua.Onkohan PSG:ssä joku sääntö, että kentälle pitää laittaa monta hyökkääjää ja vähän keskikenttäpelaajia? Tuossakin Newcastle sai rauhassa ohittaa kahdella syötöllä suunnilleen 50 metriä koska pariisilaisia ei ollut missään. Jos katsoo PSG:n muotoa silloin kun heillä on pallo keskikolmanneksella, niin siellä viisi pelaajaa ylhäällä, kaksi keskellä ja kolme puolustuslinjassa. Ja kun hyökkäyksessä on vieläpä kurinalaiset työmyyrät Mbappe, Kolo Muani ja Dembele, niin...
Juu on aika iso ero. Ja mun mielestä aika iso ero myös mitä rahalla hankitaan ja miten toimitaan. Tai PSG:n siirroista ja valmentajanimetyksistä ei löydy punaista lankaa. Ja ei siinä, että kyllä Newcastle on käyttänyt rahaa hankintoihin. Mutta pelaajia jotka sopii systeemiin ja pelaajia jota aioitaan käyttää. Mä tykkään tosi paljon Tonalin, Gordonin ja Isakin hankinnoista vaikka maksoivatkin.Mä haluan nähdä tän matsin jälkeen juoksumäärät. Toi joukkueiden keskikenttien ja kärkien työmäärät ovat kyllä ”hiukan” erilaiset.