Hokitero91
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Boston Bruins
Oli vielä komea. Kerran jos maalin tekee nii parempi sit kuljettaa koko kentän läpi.Sanonpahan vaan, että Ryerson teki maalin! Olen nähnyt nyt kaiken. Uusi Joelinton on löytynyt tai ainakin Joelinton saa kyllä nyt vahvan kilpailijan. Tämä on väärin Hoppenheimia kohtaan.
Oli vielä komea. Kerran jos maalin tekee nii parempi sit kuljettaa koko kentän läpi.
Melkein kuin Disney-elokuvasta: 7 v sitten 9-vuotias Lamine Yamal pääsee saattamaan Sergio Ramosin kentälle El Clasicossa.Sergio Ramos vie Barcelonan johtoon.
Melkein kuin Disney-elokuvasta: 7 v sitten 9-vuotias Lamine Yamal pääsee saattamaan Sergio Ramosin kentälle El Clasicossa.
Tänään 16-vuotias Lamine Yamal ensimmäistä kertaa Barcan avauksessa, puskee pallon Sergio Ramosin (Sevilla) kautta maaliin
Tulee JIM -kanavalta. Ja myös Ruudusta näkyy kunhan vain kirjautuu sisään, linkki: JIMSuomen Cupin finaali ilmeisestikin alkamaisillaan. Ilveksen voitto olisi hieno homma, mutta Honka taitaa olla aika kova vastus. Ruutu+ kun ei tänne muille maille näy, niin jos joku tietää nettistreamin mistä voisin peliä katsella, arvostaisin kovasti mikäli sen voisi vaikka yksityisviestillä mulle laittaa.
Kiitos, mutta oikeuksien puutteen takia ei näy meikäläiselle (Yhdysvallat). VPN:n kanssa olen koittanut kikkailla, mutta Freedome toimi vain viisi päivää ja muilla en ole löytänyt suomalaista serveriä.Tulee JIM -kanavalta. Ja myös Ruudusta näkyy kunhan vain kirjautuu sisään, linkki: JIM
Kyllä se maaliin meni.En tiedä olisiko parempi olla seuraamatta ollenkaan vai katsella tuota Oddspedian trackeria, näytti äsken Ilveksen maalia ja nyt taas näkyy taululla 1-1.
E: Oli se näköjään maali!