Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 297 470
  • 123 822

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Neljäs matsi 11 päivään ja neljäs nollapeli. Kolme voittoa ja yksi tasapeli ja tänään Cityä turpaan. Joku kommentti kuplasta ja puhkeamisesta. Hieno esitys.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Sanonpahan vaan, että Ryerson teki maalin! Olen nähnyt nyt kaiken. Uusi Joelinton on löytynyt tai ainakin Joelinton saa kyllä nyt vahvan kilpailijan. Tämä on väärin Hoppenheimia kohtaan.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Sanonpahan vaan, että Ryerson teki maalin! Olen nähnyt nyt kaiken. Uusi Joelinton on löytynyt tai ainakin Joelinton saa kyllä nyt vahvan kilpailijan. Tämä on väärin Hoppenheimia kohtaan.
Oli vielä komea. Kerran jos maalin tekee nii parempi sit kuljettaa koko kentän läpi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Oli vielä komea. Kerran jos maalin tekee nii parempi sit kuljettaa koko kentän läpi.

Tahto voittaa taidon! Oli kyllä once in life time kokemus Ryersonille. Herrajumala mikä Joelinton rynnistys oli.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Olipa outoa nähdä Ramos lauhkeana kuin lammas Barcaa vastaan ottelun viimeisillä minuuteilla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Zaniolo tänään:

Kaksinkamppailut 1/13
Syötöt 3/6
Neljä rikettä
11 pallonmenetystä

Jne jne.

Aika surkea esitys.
 

Liitteet

  • 1bc1aaa9-5ed5-45c1-93e4-ed066fcb973c.jpeg
    1bc1aaa9-5ed5-45c1-93e4-ed066fcb973c.jpeg
    135,6 KB · kertaa luettu: 35

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Suomen Cupin finaali ilmeisestikin alkamaisillaan. Ilveksen voitto olisi hieno homma, mutta Honka taitaa olla aika kova vastus. Ruutu+ kun ei tänne muille maille näy, niin jos joku tietää nettistreamin mistä voisin peliä katsella, arvostaisin kovasti mikäli sen voisi vaikka yksityisviestillä mulle laittaa.
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomen Cupin finaali ilmeisestikin alkamaisillaan. Ilveksen voitto olisi hieno homma, mutta Honka taitaa olla aika kova vastus. Ruutu+ kun ei tänne muille maille näy, niin jos joku tietää nettistreamin mistä voisin peliä katsella, arvostaisin kovasti mikäli sen voisi vaikka yksityisviestillä mulle laittaa.
Tulee JIM -kanavalta. Ja myös Ruudusta näkyy kunhan vain kirjautuu sisään, linkki: JIM
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Tulee JIM -kanavalta. Ja myös Ruudusta näkyy kunhan vain kirjautuu sisään, linkki: JIM
Kiitos, mutta oikeuksien puutteen takia ei näy meikäläiselle (Yhdysvallat). VPN:n kanssa olen koittanut kikkailla, mutta Freedome toimi vain viisi päivää ja muilla en ole löytänyt suomalaista serveriä.

Honka näköjään siirtyikin jo 1-0 johtoon. Tällä hetkellä katselen pelitapahtumia Oddspedian kautta, ainakin näkee vähän missä pallo liikkuu.
 
Aston Villa luonut maaliodottamaa 1,19 maalin verran ja tehnyt viisi maalia. Aika kova. Siis Villa vs. Brighton ja samalla Brightonin kauden toinen tappio liigassa. Viikollahan jo Chelsea heitä kylvetti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös