Köpiksen lisäajan pilkku on muuten melko varma asia jo tässä vaiheessa.
Mä olen niin ylpeä.
Köpiksen lisäajan pilkku on muuten melko varma asia jo tässä vaiheessa.
Onanasta?Mä olen niin ylpeä.
Hmmm. Ter Stegen, Cancelo, Gundogan, Joao Felix ja Araujo eivät ole tuttuja? Siinä on jos jonkinlaista maajoukkueen avauspelaajaa ja erilaisten ennätysten haltijaa.Onks tää Barcelona liikkeellä jollain B-miehistöllä? Eihän tuolta tunne nimeltä tällainen peruspenkkiurheilija juuri ketään :D
Hmmm. Ter Stegen, Cancelo, Gundogan, Joao Felix ja Araujo eivät ole tuttuja? Siinä on jos jonkinlaista maajoukkueen avauspelaajaa ja erilaisten ennätysten haltijaa.
Toki. Mutta eivät sentään ihan yllä vielä samaan statukseen kuin Gundogan, Cancelo, ter Stegen ja kumppanit.Ja nuo spanskit ovat maajoukkuemiehiä hekin. Tai ainakin monet heistä, Yamal, Torres ja Martinez.
Hmmm. Ter Stegen, Cancelo, Gundogan, Joao Felix ja Araujo eivät ole tuttuja? Siinä on jos jonkinlaista maajoukkueen avauspelaajaa ja erilaisten ennätysten haltijaa.
No mutta onhan nämä kuitenkin aika köyhiä nimiä johonkin dreamteamiin, sen jälkeiseen pepsi kilpailuun ja messin aikoihin. Tai suurin syy on varmaan se, että La Liiga on pudonnut kokonaisuudessaan kiinnostavuudessa melkoisesti.Ja nuo spanskit ovat maajoukkuemiehiä hekin. Tai ainakin monet heistä, Yamal, Torres ja Martinez.
Mä kun olin jo aikeissa alkaa luennoida Romeun Sotonin aikaisesta vittumaisuudesta :DTer Stegen, Kyntökani ja Cancelo kyllä soittaa kelloja ja Pedro Porro pani tuon Felixin muijaa, mutta muuten ihmettelen kyllä tätä eks sää tätä tiiä, kun ollaan kuitenkin Suomessa.
Romeu muuten pelasi ensimmäisen pelinsä Barcapaidassa kaudella 2010-2011. Toinen tulikin heti tässä syksyllä -23.Mä kun olin jo aikeissa alkaa luennoida Romeun Sotonin aikaisesta vittumaisuudesta :D
No koko kenttähän on tunnetusti vinossa joten luultavasti.Onko St James' Parkilla aina kamera näin vinossa?
Ai Sevilla on Mestareitten liigassa? Miten nyt käy Eurooppa-liigan voiton?
Kova haaste tässä nyt kun lontoolainen Arsenal on vastassa. Arsenal on kumminkin sarjakolmonen kotimaassaan ja Sevilla kotoliigassa vaikeuksissa ties monetta vuotta putkeen.
80min 1-2 Tämä on jännä.
Oliko tuo se sama reisi joka aiheutti vaivoja viime vuodenvaihteessa? Isak vaikuttaa menevän siihen pitkään listaan huippupelaajia, joille loukkaantumiset aiheuttavat aivan liiallisesti ongelmia uralla.Isak sitten seuraava loukkaantunut huippupelaaja. Kiva.