Uudet jaot pokeri termiä käyttäen olisi paikallaan.Laitetaanko lopputulokseksi 6-0?
Uudet jaot pokeri termiä käyttäen olisi paikallaan.Laitetaanko lopputulokseksi 6-0?
Poika tuossa juuri totesi samaa.Taisi olla kolmas tuomarivirhe tällä kaudella, minkä johdosta Inter menettää pisteitä.
Toivottavasti. Pitää tehdä tulosta ja pelata hyvin ilman suuria muutoksia suorituksessa otteluiden välillä tuossa jengissä. Menee pelipaikka nopeasti ja se menee kyllä ruletissa muutenkin.Itsellä sellainen fiilis, että tämä kausi on Fodenin kausi.
Olihan muuten hieno kosketus Walkerilta tuossa maalissa.
Wolves vetelee ekan puolikkaan joka saralla nollat taulussa ja tähän päälle yksi punainen kortti. Lutonilla on isot saumat ottaa kauden avauavoitto.
Itse olen juonut kolme lasia viiniä suunnilleen seitsemässä minuutissa jottei Burnleyn 89 minuutin voittomaali tuntuisi niin pahalta.Barca tekee 3 maalia 7 minuutissa, ja siirtyy 3-2 johtoon Celta Vigoa vastaan minuutilla 89.
Aion myös jatkaa viinin (ja oluen) (ja viskin) juomista koko pelin ajan ihan varmuuden vuoksi. Siispä pahoittelut jo etukäteen mahdollisesta ketjuannista.
Mihin Jeffrey lähtee Töölöstä, vai mitä viinit tekevät muuttovarastossa?Aika kateellisena täällä pitää seurata meininkiä. Viinit ovat jo muuttovarastossa ja tässä pakatessa Taliskerin noutoaika meni umpeen ja Alko kiinni. Onneksi sentään olutkauppa vielä päivysti ja sieltä sai turruketta illan koitokseen.
Mihin Jeffrey lähtee Töölöstä, vai mitä viinit tekevät muuttovarastossa?
Mulla kehittyi siinä Oslon harkkamatsissa pieni mancrush tuohon Hannibaliin. Mies kuuluu ehdottomasti niihin pelaajiin, jotka näyttävät livenä vielä paremmalta kuin television välityksellä.
Lähinnä se energia ja televisiokuvan ulkopuolella tapahtuva työmäärä välittyy paremmin verkkokalvoille.Mikäs siinä? Näkyykö lihakset paremmin vai ovatko kiharat vieläkin puoleensavetävämmät noin kasvotusten?
Nyt kun sanoit, niin varmaan arvioon vaikutti myös se, että tuon fledan hulmuamisen näki tarkemmin.