Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 271 902
  • 123 818

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Omaan silmään tarvitsee edelleen aivan liikaa paikkoja, että naulaa pallon maalin. Äsken taas mainio esimerkki. Toki, taitaa olla Valioliigan parhaita murtautujia, mutta tehoton.
Omaan silmään esim. Jesus tarvitsee enemmän, mutta ei minulla mitään tilastoja tähän ole. Ihan vain omaa tuumailua pelejä katsellessa. Ei hän tietenkään mikään Haaland ole tai siis kumpikaan heistä. Ehkä jossain muussa seurassa isommassa roolissa kannattaisi tai olisi kannattanut jatkaa, koska Arsenalissa näyttää olevan tie tukittuna.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Haiskahtaa taas peliltä, kun et itse tee lukuisista paikoista niin Palace naulaa jostain vastahyökkäyksestä oman kulman jälkeen, kun taas nukutaan.
 
Omaan silmään esim. Jesus tarvitsee enemmän, mutta ei minulla mitään tilastoja tähän ole. Ihan vain omaa tuumailua pelejä katsellessa. Ei hän tietenkään mikään Haaland ole tai siis kumpikaan heistä. Ehkä jossain muussa seurassa isommassa roolissa kannattaisi tai olisi kannattanut jatkaa, koska Arsenalissa näyttää olevan tie tukittuna.
Joo ei Jesuskaan mikään kliininen ole. Tekee kyllä niin hullusti duunia että luo tilaa ja paikkoja muille eri tasolla kun Eddie.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Barney

Jäsen
Mikä tämä Gabriel kuvio / tilanne on?
Miksei pelaa?
Kai tuossa jonkun verran myös painaa se, että Arteta haluaa ennalta heikompia vastustajia vastaan kaksi kymppiä ja pallollisena kolmen topparin linjan samalla tavalla kuin City. Saliba on parempi kuin Gabriel ja kumpikaan näistä ei kovin hyvin sovellu tuohon laitatopparin rooliin, jossa esimerkiksi Timber ja White ovat erittäin hyviä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Niin no tässä pelissä on pärjännyt ja tykkään itse kaverista joka on tehnyt töitä päästäkseen tuohon pisteeseen missä on nyt. Tuloksen teko Nketiahilla on vielä hieman jäänyt piippuun ja Arteta on uskonut häneen paljon. Taso ei ole vielä siellä missä sen pitäisi Arsenalin tasoisessa seurassa olla.
Varmasti ei taso ole sitä, siitä olen samaa mieltä. Jossain pienemmässä seurassa isossa roolissa kannattaisi yrittää.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Omaan silmään esim. Jesus tarvitsee enemmän, mutta ei minulla mitään tilastoja tähän ole. Ihan vain omaa tuumailua pelejä katsellessa. Ei hän tietenkään mikään Haaland ole tai siis kumpikaan heistä. Ehkä jossain muussa seurassa isommassa roolissa kannattaisi tai olisi kannattanut jatkaa, koska Arsenalissa näyttää olevan tie tukittuna.
Jesus on vaan ihan eri tyyppinen pelaaja kuin Nketiah. Jesus on puhdas valeysi. Nketiah taas on enemmän fox in the box tyylinen kärki. Jesus pystyy pelaamaan laidoilla tarpeen vaatiessa. Nketiah on tosin parantanut tuota link up play peliään vuoden takaisesta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jesus on vaan ihan eri tyyppinen pelaaja kuin Nketiah. Jesus on puhdas valeysi. Nketiah taas on enemmän fox in the box tyylinen kärki. Jesus pystyy pelaamaan laidoilla tarpeen vaatiessa. Nketiah on tosin parantanut tuota link up play peliään.
Toki. Joka tapauksessa 9 paikalla pelaavat pääsääntöisesti Arsenalissa ja kun laidoissa on hyvä miehitys, niin se on heidän varsinainen pelipaikka tuossa joukkueessa ja siksi vertailu. Ei Nketiahilla ole myöskään näyttöjä avauksen pelaajana useissa otteluissa valjussa ja siksikään ei avauksen pelaaja Arsenalin tasoisessa joukkueessa. Muualla voisi saada avauspaikan. Toisaalta vaikuttaa siltä, että tykkää pelata nimenomaan Arsenalissa ja on valmis taistelemaan pelipaikasta, mikä ainakin kuulostaa hyvältä joukkuepelaajalta.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Toki. Joka tapauksessa 9 paikalla pelaavat pääsääntöisesti Arsenalissa ja kun laidoissa on hyvä miehitys, niin se on heidän varsinainen pelipaikka tuossa joukkueessa ja siksi vertailu. Ei Nketiahilla ole myöskään näyttöjä avauksen pelaajana useissa otteluissa valjussa ja siksikään ei avauksen pelaaja Arsenalin tasoisessa joukkueessa. Muualla voisi saada avauspaikan. Toisaalta vaikuttaa siltä, että tykkää pelata nimenomaan Arsenalissa ja on valmis taistelemaan pelipaikasta, mikä ainakin kuulostaa hyvältä joukkuepelaajalta.
Sen takia arvostankin Nketiahta paljon, koska on ollut valmis grindaamaan ja tekemään töitä paikkansa eteen. Tämän päivän futiksessa itse arvostan sellaista paljon. Tosin itsehän olen tavallaan futisromantikko ja varmaan nykyfutiksessa on turha odottaa mitään kasvutarinoita seuran sisältä jos ei ihan Sakan tasoisesta talentista ole kyse. Tosin jos menestyä haluaa niin Nketiah ei valitettavasti vain riitä siihen.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Noh on näistä pilkkujakin annettu muillekin...
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Selvä pilkku vaikka ei Nketiah olisi tuota palloa ikinä ehtinyt kiinni saamaan.
Sitä tässä tarkoitinkin ja onhan noita estämisiä puolustuksen linjasta otettu pois myös aiemmin mitä Partey teki nyt.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei ottanut paidasta kiinni Tomppa vaan Ayew kaatuili omiaan. Tompalle toinen keltanen, punanen ja ulos.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Oli fiksua Tomiyasulta ottaa aiemmin se kortti ajanpeluusta.
No ottiko se edes paidasta kiinni josta toinen keltainen? Tosin ihan sama. Näitähän vain tulee pitkässä juoksussa jne.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Turhauttaa katsoa Palacen peliä, kun kaikki parhaat paikat ja kaikki Arsenalin pienet lipsahdukset tulevat Ayewille. Kuka tahansa muu saisi noista enemmän aikaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Sen sijaan Ezen peliä ei turhauta katsella. Pelaa aika varmasti viimeistä kauttaan noin pienessä seurassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Jäätävää duunia kyllä Chelsealta kun saivat Havertzista ja Mountista 120 miljoonaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Eze oli jo viime kaudella hyvä.
Niin oli, todella hyvä. Uskon, että jäi Palaceen vain, koska kaikilla isoilla seuroilla (joilla on varaa hankintoihin) on jo erityisen hyvä vasen laitahyökkääjä (jolla paikalla hän luultavasti pelaisi isommassa seurassa).
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Jäätävää duunia kyllä Chelsealta kun saivat Havertzista ja Mountista 120 miljoonaa.
Havertz on kyllä outolintu, mutta kyllä mä olen yrittänyt ehtiä sille syytä, että miksi se hankittiin. Toki ei se ole pelannut keskikentällä vasta kuin muutaman pelin ja nyt tuolla ylhäällä tilanteen ollessa mikä se on. Ei se kyllä ihan Xhakaa pysty korvaamaan tuolla kasi paikalla...
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Noh 3 pistettä...Arteta voitti ensimmäistä kertaa maanantai illan ottelun Arsenalin peräsimessä joten historiaa tehtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös