Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 273 993
  • 123 818
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hmm..? Lecce taitaa voittaa Lazion 2-1 ja tilastojen mukaan hallinnut selvästi peliä (maalintekoyritykset 23-10). Kierroksen yllätystulos.
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Tällee lievästi offtopikkina huomasin, ettei C More näytä enää Portugalin liigan pelejä. Benficalla oli peli lauantaina (DiMarian debyytti joukkueessa) ja Portolla eilen, eikä kumpikaan peli ollut sen paremmin C Moren, kuin myöskään brittiläisen Viaplay Sportsin tai TNT:n ohjelmistoissa, näiden feediähän C More on käyttänyt lähetyksissään. Kyllähän nuo pelit tiettyjä reittejä pitkin näkyy Portugalin, Saksan ja Balkanin maiden kanavilta, mutta enkkuselostus olis kuitenkin ollut ihan jees. No, näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aijai. Jos Haka voittaa KTP:n niin mun nenässä alkaa tuoksahtaa jo melko vahvasti Maarianhaminan putoaminen. Suurin osa palstan futisosiosta taitaisi olla ihan tyytyväinen jos niin käy.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Aijai. Jos Haka voittaa KTP:n niin mun nenässä alkaa tuoksahtaa jo melko vahvasti Maarianhaminan putoaminen. Suurin osa palstan futisosiosta taitaisi olla ihan tyytyväinen jos niin käy.
Kyllä. Tosin KTP pelaa ylivoimalla lopun. Tasoitus nyt ainakin pitäisi saada.

Sieltä se tuli. Furtado vielä ratkaisee?
 
Viimeksi muokattu:

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mikä tämä Gabriel kuvio / tilanne on?
Miksei pelaa?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Erikoinen homma. Huhuja että Saudit olisi ollut kylässä houkuttelemassa.
Pientä loukkia alla ilmeisesti ja riskejä ei haluta ottaa. Gabriel itse ei ole kiinnostunut mistään Saudeista ja Realikin taisi saada rukkaset.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pientä loukkia alla ilmeisesti ja riskejä ei haluta ottaa. Gabriel itse ei ole kiinnostunut mistään Saudeista ja Realikin taisi saada rukkaset.
Luotan @Daro tietoon tässä. Muussa tapauksessa iso lampaanperse Artetalle. Tämä nyt toista peliä putkeen oleva viritelmä pelottaa joka kerta.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Luotan @Daro tietoon tässä. Muussa tapauksessa iso lampaanperse Artetalle. Tämä nyt toista peliä putkeen oleva viritelmä pelottaa joka kerta.
Noh näin minä tämän olen järkeillyt, koska ei siinä muuten ole mitään järkeä. Tosin tuo pelitavallinen asia, että Timber loukkaantui ja halutaan tuoda tuo tupla kutonen ylöspäin myös tavallaan tukisi tuota mitä viime kauden lopussa jo kokeiltiin Parteyn kanssa kun Zini oli loukkaantuneena. Parteylla on ominaisuuksia tavallaan pelata tuota roolia ja on parempi alaspäin kuin Zini, mutta kun Partey ei ole tottunut pelaamaan tuolla tavalla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tykkään kyllä Nketiahin pelaamisesta. Niinkin vähällä peliajalla mitä viimeisen 3 vuoden aikana saanut, niin hyvin tehnyt pisteitä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tykkään kyllä Nketiahin pelaamisesta. Niinkin vähällä peliajalla mitä viimeisen 3 vuoden aikana saanut, niin hyvin tehnyt pisteitä.
Omaan silmään tarvitsee edelleen aivan liikaa paikkoja, että naulaa pallon maalin. Äsken taas mainio esimerkki. Toki, taitaa olla Valioliigan parhaita murtautujia, mutta tehoton.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Tykkään kyllä Nketiahin pelaamisesta. Niinkin vähällä peliajalla mitä viimeisen 3 vuoden aikana saanut, niin hyvin tehnyt pisteitä.
Niin no tässä pelissä on pärjännyt ja tykkään itse kaverista joka on tehnyt töitä päästäkseen tuohon pisteeseen missä on nyt. Tuloksen teko Nketiahilla on vielä hieman jäänyt piippuun ja Arteta on uskonut häneen paljon. Taso ei ole vielä siellä missä sen pitäisi Arsenalin tasoisessa seurassa olla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Jeffrey

Jäsen
Se on maali! Fred (Fenerbahce) näyttää kuinka taitava hän on, kun hän laukaisee pallon rangaistusalueen sisäpuolelta volleyllä maalin kattoon. Syöttö maaliin menee pelaajan Dusan Tadic nimiin, tilanne on 0:2

Perkeleen VAR tuli ja vei...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös