Jalkapallo – liveseuranta

• 6 593 214
  • 128 694

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mikä tämä Gabriel kuvio / tilanne on?
Miksei pelaa?

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Erikoinen homma. Huhuja että Saudit olisi ollut kylässä houkuttelemassa.
Pientä loukkia alla ilmeisesti ja riskejä ei haluta ottaa. Gabriel itse ei ole kiinnostunut mistään Saudeista ja Realikin taisi saada rukkaset.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pientä loukkia alla ilmeisesti ja riskejä ei haluta ottaa. Gabriel itse ei ole kiinnostunut mistään Saudeista ja Realikin taisi saada rukkaset.
Luotan @Daro tietoon tässä. Muussa tapauksessa iso lampaanperse Artetalle. Tämä nyt toista peliä putkeen oleva viritelmä pelottaa joka kerta.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luotan @Daro tietoon tässä. Muussa tapauksessa iso lampaanperse Artetalle. Tämä nyt toista peliä putkeen oleva viritelmä pelottaa joka kerta.
Noh näin minä tämän olen järkeillyt, koska ei siinä muuten ole mitään järkeä. Tosin tuo pelitavallinen asia, että Timber loukkaantui ja halutaan tuoda tuo tupla kutonen ylöspäin myös tavallaan tukisi tuota mitä viime kauden lopussa jo kokeiltiin Parteyn kanssa kun Zini oli loukkaantuneena. Parteylla on ominaisuuksia tavallaan pelata tuota roolia ja on parempi alaspäin kuin Zini, mutta kun Partey ei ole tottunut pelaamaan tuolla tavalla.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tykkään kyllä Nketiahin pelaamisesta. Niinkin vähällä peliajalla mitä viimeisen 3 vuoden aikana saanut, niin hyvin tehnyt pisteitä.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tykkään kyllä Nketiahin pelaamisesta. Niinkin vähällä peliajalla mitä viimeisen 3 vuoden aikana saanut, niin hyvin tehnyt pisteitä.
Omaan silmään tarvitsee edelleen aivan liikaa paikkoja, että naulaa pallon maalin. Äsken taas mainio esimerkki. Toki, taitaa olla Valioliigan parhaita murtautujia, mutta tehoton.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no tässä pelissä on pärjännyt ja tykkään itse kaverista joka on tehnyt töitä päästäkseen tuohon pisteeseen missä on nyt. Tuloksen teko Nketiahilla on vielä hieman jäänyt piippuun ja Arteta on uskonut häneen paljon. Taso ei ole vielä siellä missä sen pitäisi Arsenalin tasoisessa seurassa olla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Jeffrey

Jäsen
Se on maali! Fred (Fenerbahce) näyttää kuinka taitava hän on, kun hän laukaisee pallon rangaistusalueen sisäpuolelta volleyllä maalin kattoon. Syöttö maaliin menee pelaajan Dusan Tadic nimiin, tilanne on 0:2

Perkeleen VAR tuli ja vei...

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Omaan silmään tarvitsee edelleen aivan liikaa paikkoja, että naulaa pallon maalin. Äsken taas mainio esimerkki. Toki, taitaa olla Valioliigan parhaita murtautujia, mutta tehoton.
Omaan silmään esim. Jesus tarvitsee enemmän, mutta ei minulla mitään tilastoja tähän ole. Ihan vain omaa tuumailua pelejä katsellessa. Ei hän tietenkään mikään Haaland ole tai siis kumpikaan heistä. Ehkä jossain muussa seurassa isommassa roolissa kannattaisi tai olisi kannattanut jatkaa, koska Arsenalissa näyttää olevan tie tukittuna.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haiskahtaa taas peliltä, kun et itse tee lukuisista paikoista niin Palace naulaa jostain vastahyökkäyksestä oman kulman jälkeen, kun taas nukutaan.

Omaan silmään esim. Jesus tarvitsee enemmän, mutta ei minulla mitään tilastoja tähän ole. Ihan vain omaa tuumailua pelejä katsellessa. Ei hän tietenkään mikään Haaland ole tai siis kumpikaan heistä. Ehkä jossain muussa seurassa isommassa roolissa kannattaisi tai olisi kannattanut jatkaa, koska Arsenalissa näyttää olevan tie tukittuna.
Joo ei Jesuskaan mikään kliininen ole. Tekee kyllä niin hullusti duunia että luo tilaa ja paikkoja muille eri tasolla kun Eddie.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Mikä tämä Gabriel kuvio / tilanne on?
Miksei pelaa?
Kai tuossa jonkun verran myös painaa se, että Arteta haluaa ennalta heikompia vastustajia vastaan kaksi kymppiä ja pallollisena kolmen topparin linjan samalla tavalla kuin City. Saliba on parempi kuin Gabriel ja kumpikaan näistä ei kovin hyvin sovellu tuohon laitatopparin rooliin, jossa esimerkiksi Timber ja White ovat erittäin hyviä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy