Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 198 275
  • 123 004

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oli se sisällä, tsiisus kylläkin kuinka "selvä"!!
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei helvetti :D Tuohon väliin mahtuu just se Aftonbladetin etusivu, mihin printataan että Ruotsi meni jatkoon. Ei yhtään enempää.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Maalivahti on edelleen sitä mieltä, että kyllä mä ihan oikeasti torjuin. Kävisi sanomassa joukkuekavereilleen, että mä kävin näyttämässä miten tehdään rankkarimaali ja te tunarit ette vaan osaa ja nyt poraatte. Perkele!
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Selvempi se maali oli kyllä kuin hawkeyen pysäytyksessä. Kuvan kohdassa pallo ehti tulla jo jonkin verran takaisin päin. Ei millejä, muttei kovin monta senttiä.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eka peli minkä katoin kokonaan. Mukavampihan näitä on kattoo kuin miesten pelejä. Se tylsä keskialueella pallottelu loistaa poissaolollaan ja teatteriloukkaantumisia ei ollut yhtään.

Aika selkee voitto Ruotsille. Ainakin millimetrin erolla..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Harvoin jos koskaan olen ollut Ruotsin puolella missään urheilulajissa, mutta nyt tuollainen ihme tapahtui ja mitä ihanimmalla lopputuloksella, kun jenkkien pelit päättyivät tähän. Rapinoen "lievästi" harmistunut ilme oli silkkaa nannaa. Hyvä Ruotsi!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kohta City - Arsenal.
Näyttäis siltä, että Havertz on kokoonpanossa ennen Trossardia ja Trossard tulee sitten vaihdosta kentälle.
Ite odottelin vähän Jesusin loukkaannuttua, että Trossard olisi avauksessa, mutta ei ainakaan vielä ole.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Harry Kane 4 häkkiä Shaktarin verkkoon. (Vaihtoon tullessa ei hyvästellyt koti yleisöä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös