2018 flashback :DSaksa putoamassa MM-kisoissa koska ei pysty voittamaan jo mahdollisuudet menettänyttä Etelä-Koreaa. Jotenkin kuullostaa tutulta…
Aika on ympyrä2018 flashback :D
Onhan toi mihistö Chämppäriin ”aika” hyvä. Sillä sietäisikin nousta. Toki tosta vielä Lavia ja JWP liikkunee, mutta silti. Kylmä Lestöltäkin odotan suoraa nousua. Leedsiin en enää koskaan aio uskoa. Sanon vaa, että Farke oli musta hyvä rekrytointi.Sotonilla kyllä kaikki eväät nousuun. Ainoa joka mietityttää on manageri Martin. Ollut oikeastaan ennen vain Championshipin keskitasoa.
Sanon vaa, että Farke oli musta hyvä rekrytointi
Mä näen, että nostaa Leedsin mutta saa sitten jouluna kenkää Valjusta.Mä en taas ole oikein Farkeen lopulta koskaan luottanut. Joo Norwichissa hyvää duunia osittain, muttamutta.
Se on kato seurauskollinen kaveri. Koko uransa palloillut Sotonissa. Pakko arvostaa.Itse en uskonut JWP:n pelaavan Championshipin kauden avauksessa. Luulisi tuolla olevan käyttöä ylempänäkin. Tai sitten mä olen pihalla.
Kun ei enää ole kalentereissa tilaa lisätä pelejä, niin pidennetään niitä sitten. Kai sen ylimääräisen vartin aikana vähän enemmän ehtii myydä virvokkeita yms.Ja uusien sääntöjen mukaisesti lisäaikaa kuusi minuuttia. En kyllä tiedä mistä, mutta tuleepahan ainakin!
Aikamoinen hassi kyllä kieltämättä. Toki tämä nyt on preseasonia ihan syystäkin, mutta eipä ammattilaisen pitäisi tuollaista syöttöä antaa.Dalot tarjoilee Wan Bissakalle paikkaa avaukseen kun kausi alkaa.